- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (10.03.2012, 18:32)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
H&M, criticat pentru modelul cu care a promovat colecţia Marni: "Arată ca un cadavru!" - FOTO
Brandul H&M a fost criticat pentru modelul folosit în campania de promovare a colecţiei Marni, lansată recent în lanţul de magazine, apreciindu-se că aceasta - Aymeline Valade, în vârstă de 26 de ani - este atât de slabă, încât arată "ca un cadavru".
7744 afișări
H&M, criticat pentru modelul cu care a promovat colecţia Marni: "Arată ca un cadavru!"
Imaginea modelului Aymeline Valade a fost folosită în materialele de PR, aceasta apărând îmbrăcată într-o jachetă cu mâneci trei sferturi şi o fustă creion, care îi subliniază talia mică şi cu încheieturile mâinilor foarte subţiri la vedere.
Unii critici au avut de obiectat şi în ceea ce priveşte alegerea coafurii şi machiajului, spunând că tenul palid, ochii întunecaţi şi părul în dezordine accentuează aspectul nesănătos al tinerei, potrivit dailymail.co.uk.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
-
România intră în Air Schengen de la 31 martie. Ce schimbări apar şi ce trebuie să ştiţi
-
Atacul de la Moscova: Rusia susţine că deţine dovezi despre implicarea Ucrainei în masacru
-
FIFA şi UEFA caută răspunsuri pe fondul unei anchete de corupţie în Federaţia Spaniolă de Fotbal
Medicul Julian Spinks a declarat: "Acest model arată foarte rău, aproape ca un cadavru. Pielea ei este cenuşie, se pot vedea vene proeminente pe mâinile ei şi are pungi enorme sub ochi. Mi se pare de necrezut că un magazin de modă ca H&M, care se adresează tinerilor, foloseşte o imagine care îi încurajează pe aceştia să nu fie sănătoşi".
O mamă, în vârstă de 41 de ani, Maria Rowntree, din Londra, a spus la rândul ei că nu se simte încurajată să meargă cu fiica ei la un magazin de haine care foloseşte un model atât de slab. "Ce fel de standarde le impun adolescenţilor, când spun că acest aspect sfrijit este atrăgător?", se întreabă ea.
Reprezentanţii H&M au răspuns criticilor, spunând că prin politica lor de publicitate se "distanţează de abuzul de alcool şi droguri" şi nu lucrează cu modele care sunt semnificativ de slabe.
"Considerăm că este regretabil că unii dintre clienţii noştri au interpretat imaginile de PR pentru colecţia Marni de la H&M ca lipsite de etică. (...) Am considerat că Aymeline Valade ar reprezenta colecţia într-un mod inspirat", au spus aceştia, adăugând că vor lua în considerare comentariile făcute în elaborarea viitoarelor imagini de marketing şi pentru presă.
Citește pe alephnews.ro: Sam Bankman-Fried a fost condamnat la 25 de ani de închisoare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Propaganda Rusiei ajunge în Parlamentul European. Serviciile de informații de la Praga au desființat o rețea finanțată de Rusia care răspândea informații false despre războiul din Ucraina
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Noi informații despre Kate Middleton. Ce spun oficialii Casei Regale despre tipul de cancer al Prințesei de Wales
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe