Nicole Kidman ar putea promova România într-un film documentar

Actriţa australiană Nicole Kidman ar putea promova atracţiile turistice româneşti într-un documentar care urmează să fie realizat de Travel Channel, a declarat, marţi, la Londra, Paul Lister, producătorul filmului "Wild Carpathia", care l-a avut printre protagonişti pe Prinţul Charles.

703 afișări
Imaginea articolului Nicole Kidman ar putea promova România într-un film documentar

Nicole Kidman (Imagine: Mediafax foto/AFP)

"A fost destul de greu să îl convingem pe Prinţul Charles să filmeze cu noi. Când ne-am apucat să filmăm, ştiam că Prinţul Charles este acolo, în România, şi până la urmă un foarte bun prieten de-al lui, Patrick, l-a convins că este o idee bună să apară în acest film. Prinţul Charles este îndrăgostit de România şi acest lucru s-a văzut pe parcursul filmărilor. În plus, este foarte îngrijorat de soarta pădurilor din România, care ar trebui păstrate aşa cum sunt", a spus Lister.

Prinţul Charles a apărut în documentarul "Wild Carpathia", difuzat recent de Travel Channel UK, care prezintă unele dintre cele mai frumoase zone din Munţii Carpaţi.

Lister a adăugat că intenţionează să se întâlnească cu câţiva actori din "Cold Mountain", filmul care s-a turnat cu aproape zece ani în urmă în România. Filmul i-a avut ca protagonişti pe Nicole Kidman, Jude Law şi Rene Zellweger.

"Cred că am putea găsi interes din partea lor pentru a participa la alte documentare despre România. Mă gândesc la Nicole Kidman. Cred că e o idee bună să implicăm vedete. Este evident că avându-l pe Prinţul Charles în primul documentar a fost ca un magnet. Eram sigur că acest lucru ne va multiplica publicul interesat de documentar, deci pentru viitoarele proiecte va trebui neapărat să găsim pe cineva cunoscut", a afirmat producătorul de la Travel Channel.

El a mai spus că intenţionează, pentru a promova România, să dezvolte un joc pe facebook, în genul Farmville, care să aibă ca idee "conservarea pădurilor din România".

Carmen Moraru, directorul general al Departamentului de Promovare din Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), a declarat că instituţia pe care o reprezintă nu a finanţat filmul "Wild Carpathia".

"Faptul că Prinţul Charles este promotorul României ne face să credem că numărul turiştilor britanici în ţara noastră va spori semnificativ anul viitor. Ne-am întâlnit la târgul de la Londra cu producătorul acestui film şi am stabilit un plan prin care experienţa dobândită cu acest film să fie dezvoltată şi pentru alte zone ale României, poate Delta Dunării, poate Maramureşul, poate Bucovina, şi să încercăm să prezentăm România ca pe un muzeu, un parc deschis în care mai există natură neatinsă", a spus Moraru.

Ea a adăugat că MDRT va contribui la viitoarele proiecte de promovare a României realizate de Travel Channel.

"Cu siguranţă, vom acorda tot suportul nostru din punct de vedere al lobby-ului pe care îl vom face faţă de alte ministere şi instituţii şi, probabil, vom contribui şi financiar. Am solicitat deja dreptul de a folosi acest film (Wild Carpathia - n.r.) la evenimentele pe care le organizăm. Am primit gratuit acest drept şi cu siguranţă vom face uz de el", a mai spus Moraru.

România participă cu un stand la Târgul de Turism World Travel Market, care are loc la Londra, între 7 şi 10 noiembrie.

(Corespondenţă de la trimisul MEDIAFAX la Londra, Liviu Iancu)

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici