O veste bună pentru iubitorii de vinuri. Festivalul RO-Wine organizat de fraţii Popescu de la Fratelli şi de către Marinela Ardelean revine cu o ediţie aniversară

Singurul festival dedicat vinurilor premium şi superpremium revine şi în acest. Fratelli va găzdui, pe 18 şi 19 septembrie, festivalul RO-Wine, locul în care antreprenorii HoReCa şi profesioniştii din domeniu, dar şi iubitorii şi colecţionarii de vin pot interacţiona direct cu proprietarii cramelor participante.

766 afișări
Imaginea articolului O veste bună pentru iubitorii de vinuri. Festivalul RO-Wine organizat de fraţii Popescu de la Fratelli şi de către Marinela Ardelean revine cu o ediţie aniversară

O veste bună pentru iubitorii de vinuri. Festivalul RO-Wine organizat de fraţii Popescu de la Fratelli şi de către Marinela Ardelean revine cu o ediţie aniversară

La cinci ani de la prima ediţie, RO-Wine va reuni 92 de producători, 7 importatori şi standul unuia dintre cei mai mari jucători de pe piaţa vinului online, FineStore.ro. Aceştia vor prezenta celor prezenţi peste 500 de etichete dintr-un total de 12 ţări, cărora li se vor adăuga delicatesele autohtone sau internaţionale din zona gourmet. Toate vinurile disponibile pentru degustare vor putea fi, de asemenea, achiziţionate la magazinul festivalului.
 
RO-Wine este un proiect de suflet care, după cinci ani, începe să aibă propria viaţă. Am încercat, la fiecare ediţie, să inventăm lucruri noi, să aducem noi provocări, să aducem în compania vinului anexe surprinzătoare… Iar despre această ediţie, care vine după o lunga pauză, am crezut că va fi mai dificil de organizat. Spre marea surpindere a multora dintre noi, lucrurile s-au aşezat în matcă mult mai uşor decât ne aşteptam.
 
Producătorii, partenerii, chiar şi oaspeţii pe care îi aşteptăm cu nerăbdare, toţi ne-au hrănit cu entuziasmul lor, cu nerăbdarea de a ne revedea, cu încrederea în revenirea unei perioade mai bune pentru toată lumea vinului. Şi pentru asta vreau să le mulţumesc, au făcut ca toate eforturile noastre de a avea o ediţie specială să vină mai uşor, ne-au dat energie şi încredere”, a declarat Marinela Ardelean, co-organizator al festivalului.
 
Cei care doresc să aprofundeze tainele vinului vor primi răspunsuri la întrebări vechi în cadrul masterclass-urilor găzduite sâmbătă şi duminică. Robert Joseph, fondatorul revistei Wine International şi al concursurilor International Wine Challenge, va discuta despre motivele pentru care ai putea plăti mai mult pentru un vin, în timp ce educatorul WSET3, Imre Szakacs-Ohra va explica tainele “ghicitului” soiului, vechimii şi provenienţei vinurilor. 
 
Programul Deschidem Vinul Românesc, iniţiat de Carrefour România, va aduce în prim plan, prin vocea Marinelei Ardelean, soiurile româneşti de struguri de vin şi potenţialul lor de a produce vinuri de mare calitate. Totodată, standul oferă o privire de ansamblu asupra etichetelor “Exclusiv la Carrefour”, produse în colaborare cu crame reputate din România.
 
De asemenea, în cadrul RO-Wine, vor fi prezente 26 de crame din portofoliul Wine of Moldova, cu o selecţie riguroasă de vinuri premium, precum Gitana Winery, Castel Mimi, Cricova, Gogu Winery, Equinox, dar şi multe altele. Toate acestea pot fi degustate în lounge-ul dedicat Wine of Moldova.
 
„Apreciez interesul si entuziasmul producatorilor de a participa la această editie aniversara. Totodata imi exprim bucuria de a fi gazda tuturor vizitatorilor, fie ca sunt din domeniul Horeca sau prieteni, pasionati de vinuri bune, cat si placerea de a socializa la un pahar de vin! Ne vedem la RO-Wine!“, a declarat Liviu Popescu, co-organizator RO-Wine | The International Wine Festival of Romania.
 
Ca şi la ediţiile precedente, accesul profesioniştilor din piaţa horeca şi – proprietari, sommelieri, barmani, reprezentanţi - este gratuit în ambele zile, cu condiţia înregistrării prealabile pe site-ul festivalului, RomaniaWineFestival.com/hct.
 
RO-Wine, un festival sustenabil
 
Pentru această ediţie, împreună cu Reciclad`OR, organizăm o serie de activări de responsabilizare în rândul participanţilor, spre a-i încuraja să acorde şi o mai mare atenţie asupra protejării mediului, reciclând, reducând deşeurile şi îndrumarea spre alternative eco.
 
Cine sunt organizatorii
 
Marinela Ardelean este expert in vinuri si spirtoase, degustător profesionist în concursuri internaționale de vinuri, Global Brand Ambasador Brâncoveanu Vinars, consultant Carrefour şi autoare a cinci volume dedicate vinurilor româneşti. Marinela este şi iniţiatoarea proiectului „The Wine Book of Romania” primul ghid bilingv care cuprinde cele mai bune vinuri din România şi Republica Moldova.
 
Liviu şi Mihai Popescu, co-proprietari Fratelli Grup, sunt recunoscuţi de mai bine de 20 de ani pentru dezvoltarea celor mai prestigioase proiecte din domeniul HoReCa. 
 
Liviu Popescu, co-proprietar Fratelli  Grup, este un promotor al standardelor înalte în domeniul ospitalităţii. În 2016, a pus bazele companiei LP Hospitality Consulting, prin intermediul căreia împărtăşeşte experienţa sa în domeniul ospitalităţii celor pasionaţi de acest domeniu. 
 
Mihai Popescu, câştigator a numeroase premii internaţionale în materie de design, este şi autorul conceptelor locaţiilor din Grupul Fratelli. Prin intermediul atelierului său, Twins Studio, participă la înfrumuseţarea pieţei Horeca din Romania şi de peste hotare, având un portofoliu vast de lucrări care-i poartă semnătura.  

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici