Povestea iPhone-ului, o istorie marcată de secrete, ambiţie şi ură între două minţi de geniu. Lecţia pe care a vrut să i-o dea Steve Jobs lui Bill Gates

iPhone-ul, unul dintre cele mai revoluţionare produse din istorie s-a născut din ambiţia lui Steve Jobs de a-i da o lecţie lui Bill Gates. Povestea acestui telefon ascunde o istorie marcată de secrete, ambiţie şi ură între două minţi de geniu.

7485 afișări
Imaginea articolului Povestea iPhone-ului, o istorie marcată de secrete, ambiţie şi ură între două minţi de geniu. Lecţia pe care a vrut să i-o dea Steve Jobs lui Bill Gates

Povestea iPhone-ului, o istorie marcată de secrete, ambiţie şi ură între două minţi de geniu. Lecţia pe care a vrut să i-o dea Steve Jobs lui Bill Gates

Înverşunarea lui Steve Jobs faţă de produsele Microsoft, ambiţia acestuia şi secretomania legată de următoarea lansare, au fost elementele reţetei de succes care a dat naştere celui mai popular produs al tuturor timpurilor, iPhone-ul, potrivit Financial Times.

„Totul a început pentru că Steve îl ura pe omul ăsta de la Microsoft”, „Totul a început pentru că Steve îl ura pe omul ăsta de la Microsoft spune Scott Forstall, fostul director al segmentului de software de la Apple.

Era touchscreen-ului a început acum 10 ani, pe 29 iunie 2007 când Apple a lansat primul iPhone. Înainte de a deveni un telefon, iPhone-ul a fost proiectat ca şi tabletă, iar tehnologia revoluţionară touchscreen a început ca un proiect secret de cercetare iniţiat de Steve Jobs, îşi aminteşte Forstall.

Angajatul Microsoft era o cunoştinţă de-a lui Jobs care se lăuda constant cu noul produs al firmei, o tabletă-computer, care dispunea de stylus-„stiloul” folosit pentru ecranele tactile.

„De fiecare dată când Steve se întâlnea cu tipul ăsta, se întorcea nervos şi iritat”, povesteşte Forstall. Acesta îşi aminteşte că Steve Jobs îi numea pe cei de la Microsoft „idioţi” pe motivul că „nu ai de ce să foloseşti un stylus, te naşti cu zece stylus-uri”.

După o astfel de întâlnire cu angajatul de la Microsoft, într-o zi de luni, Jobs a ajuns la Apple fumegând şi spunând: „Hai să le arătăm cum se face”.

Apple a vândut peste 1 miliard de iPhone-uri, transformându-l în cel mai de succes produs din toate timpurile.

Horace Dediu, comentator al industriei de telefoane mobile, estimează că vânzările dispozitivelor şi aplicaţiilor iOS, vor genera împreună profituri de peste 1 trilion de dolari, până la sfârşitul anului 2017.

Citeşte mai multe pe ZF

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici