Povestea şeicului de 31 de ani care decide viitorul celei mai mari companii din lume. Poate cumpăra la „micul dejun” Apple, Google şi Microsoft la un loc

De Bill Gates, Microsoft, Steve Jobs, Apple, Mark Zuckerberg si Facebook, a auzit aproape toata lumea. Pe de alta parte, de printul Mohammed bin Salman al Arabiei Saudite, nu prea a auzit nimeni pana de curand, informează ZF.

19295 afișări
Imaginea articolului Povestea şeicului de 31 de ani care decide viitorul celei mai mari companii din lume. Poate cumpăra la „micul dejun” Apple, Google şi Microsoft la un loc

Povestea şeicului de 31 de ani care decide viitorul celei mai mari companii din lume. Poate cumpăra la „micul dejun” Apple, Google şi Microsoft la un loc (Imagine: Ziarul Financiar)

La 31 de ani, acest print a preluat finantele Arabiei Saudite, cel mai mare exportator de petrol din lume, conducerea Apararii, dar si controlul Aramco, cea mai mare companie de petrol din lume, informează Ziarul Financiar.

Daca s-ar lista la bursa, Aramco ar avea, conform analistilor, o capitalizare de cel putin 2,5 trilioane dolari. Mai mult decat cele mai in voga companii americane impreuna.

Intr-un articol din Bloomberg Business Week, printul isi prezinta obiectivele si anunta reforma Arabiei Saudite, o tara care se scalda in petrol, dar care poate sa ajunga in faliment daca pretul barilului nu isi revine si daca beneficiile de care se bucura locuitorii sai nativi nu sunt reduse.

Salaman, ministrul Apararii al Arabiei Saudite, a urmat studii juridice la King Saud University din tara natala si degaja o atitudine mai moderna fata de oficialitatile saudite de pana acum.

Publicatia americana aminteste despre cadrul strict in care a fost crescut Salman, pe langa traditiile care trebuiau respectate cu strictete, printul povestind candva ca o simpla intarziere la masa de seara era considerata drept un dezastru de catre familia sa.

Citeşte continuarea pe Ziarul Financiar.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici