- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (22.11.2011, 10:07)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal - VEZI IMAGINILE ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE
Un filmuleţ în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri din partea celor care l-au vizionat. Vezi de ce.
6561 afișări
Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal
O reclamă în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri deoarece este considerată prea înspăimântătoare pentru copii, scrie dailymail.co.uk.
Filmuleţul arată o femeie care se duce către maşina sa într-o parcare subterană, iar la un moment dat începe să fugă speriată deoarece este urmărită. Când ajunge la maşină vede fantoma fetiţei şi începe să ţipe, iar fantoma îi arată un telefon pe ecranul căruia scrie "Pierderea ofertelor noastre te va bântui", din text curgând sânge.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Autoritatea pentru Standardul în Publicitate din Marea Britanie a primit 34 de plângeri referitoare la reclamă, cel mai mare număr de nemulţumiri din acest an.
Persoanele care au văzut reclama cer interzicerea acesteia, deoarece este "nejustificat de periculoasă" pentru copii.
"Am primit 341 de plângeri, în care se spune că reclama este periculoasă şi nu ar trebui vizionată de copii. Am început o investigaţie completă", a declarat un purtător de cuvânt al Autorităţii pentru Standardul în Publicitate.
Reclama este difuzată la ore de maximă audienţă şi este extrem de comentată pe Youtube.
"Trebuie să schimb programul de fiecare dată când apare. Prima dată când fratele meu de 5 ani a văzut-o s-a speriat atât de tare încât nu s-a oprit din plâns toată noaptea", "Este hazard pentru sănătate! Scoateţi-o de la televizor!", "Dacă ei cred că aşa vor atrage clienţi se înşeală. Tocmai au pierdut unul" sunt câteva dintre mesajele lăsate de cei care au vizionat reclama.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe