- Home
- Life-Inedit
- (03.09.2014, 10:49)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Româncele, din ce în ce mai interesate de shopping-ul online
Româncele fac shopping online de cel puţin două sau trei ori pe lună, arată un studiu pe tema cumpărăturilor de produse pentru femei pe care acestea le fac pe Internet.
278 afișări
Româncele, din ce în ce mai interesate de shopping-ul online
Studiul calitativ, realizat de Mediafax, a scos la iveală preferinţele de achiziţie în mediul online pentru femei cu vârsta cuprinsă între 20 şi 39 de ani. Conform rezultatelor, acestea cumpără de pe Internet din ce în ce mai multe haine, cosmetice sau accesorii, făcând din asta mai degrabă o activitate de relaxare, decât o necesitate în adevăratul sens al cuvântului. În medie, femeile alocă 100 de RON pentru fiecare achiziţie şi preferă ca această activitate să fie făcută în a doua parte a zilei.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 07:50
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. Moscova avertizează că va reacţiona dacă activele ruseşti îngheţate vor fi confiscate / Grecia nu va trimite sisteme Patriot în Ucraina
-
ieri, 17:31
• Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
ieri, 17:10
• Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
ieri, 17:05
• Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
-
ieri, 16:30
• Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
ieri, 15:57
-
ieri, 15:40
-
ieri, 15:09
• Cum se încearcă fentarea legii Simonis de către cei care au păcănele în sate şi în comune
-
ieri, 14:58
• Toţi cei şase operatori de transport feroviar de călători, integraţi pe platforma de bilete online
-
ieri, 14:56
-
ieri, 13:49
-
ieri, 13:34
-
ieri, 12:08
-
-
ieri, 11:46
În general, spun participantele la studiu, cele mai importante criterii pentru care ajung pe anumite site-uri de cumpărături sunt recomandările prietenilor, preţurile produselor, dar şi experienţa anterioară de achiziţie de pe un anumit site. În plus, şi reţelele sociale au un impact destul de mare asupra fixării părerilor despre shopping-ul online, Facebookul fiind adus în discuţie tot mai des ca mediu de promovare al magazinelor online pentru femei.
În funcţie de comportamentul de achiziţie, femeile care cumpără frecvent produse de pe Internet se împart în două categorii. Consumatoarea îndrăzneaţă este cea care a încercat aproape tot şi îi place să testeze produse noi, iar consumatoarea conservatoare (clasică) este cea care consumă un produs dintr-o anumită gamă bine cunoscută care i-a câştigat deja încrederea şi foarte rar face rabat de la această practică de consum.
Participă şi tu la a doua etapă a studiului despre femei şi cumpărături online
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Cum a scris ZANNI numele lui Andrei Ciobanu, pe biletul de nominalizare la Survivor All Stars. A făcut-o intenționat!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe