Sfaturile care te vor face MAESTRU în arta de a utiliza Instagram. De ce trebuie să ţii cont NEAPĂRAT

O poză reuşită pe Instagram necesită multă muncă. Trebuie să avem lumina perfectă, să fotografiem din unghiul perfect şi să avem pregătită o listă uriaşă de hashtag-uri, gata să fie folosită în orice moment, scrie Independent.

863 afișări
Imaginea articolului Sfaturile care te vor face MAESTRU în arta de a utiliza Instagram. De ce trebuie să ţii cont NEAPĂRAT

La ce oră trebuie să postezi pe Instagram, pentru ca poza să aibă succes printre prieteni

Dar câteodată, chiar şi cea mai bună fotografie poate fi stricată de un timing prost.

Din fericire, cercetătorii s-au gândit şi la acest aspect şi au descoperit care este perioada cea mai bună pentru a posta o fotografie pe faimoasa reţea de socializare.

Astfel, analizând datele a peste 1, 2 milioane de postări, pagina Hopper HQ  a aflat că cel mai bine este să postezi între 18:00 şi 19:30 în timpul săptămânii, şi la ora 11 dimineaţa în weekend.

Motivul pentru acest lucru este destul de simplu. În acea perioadă pe reţeaua de socializare se află cele mai multe persoane, care vor vedea postarea şi vor interacţiona cu ea.

TITLURILE ZILEI

Cu toate acestea, cercetările nu s-au oprit aici. Datele analizate au arătat că anumite filtre ajută o postare să aibă un succes garantat.

Astfel că, Gingham nu doar că este cel mai popular filtru, dar atrage cele mai multe like-uri şi comentarii. Pe locul doi se situează Clarendon.

De asemenea, contează şi ce fotografiezi. Potrivit Hopper HQ, imaginile care se bazează pe experienţa personală precum scăderea în greutate sau călătoriile pe care le faci, strâng cu 22% mai multe comentarii şi like-uri. După experienţele personale, fotografiile cu animale generează interacţiune, urmate de cele cu apusuri şi plaje.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici