STUDIU de Blue Monday: Parfumul poate schimba starea de spirit a femeilor în mai bine

  • 9 din 10 femei declară că parfumul le poate schimba starea de spirit în mai bine
  • 52% dintre românce consideră că parfumul le oferă mai multă încredere
  • Parfumul poate influenţa starea emoţională
  • 45% dintre femei simt că parfumul le conferă energie la începutul fiecărei zile
231 afișări
Imaginea articolului STUDIU de Blue Monday: Parfumul poate schimba starea de spirit a femeilor în mai bine

STUDIU de Blue Monday: Parfumul poate schimba starea de spirit în mai bine. Foto: Profimediaimages.ro

De  Blue Monday” , a treia zi de luni din ianuarie, considerată de psihologi cea mai deprimantă zi a anului, AVON România lansează cel mai nou studiu despre modul în care parfumul poate influenţa starea de spirit şi o poate schimba în mai bine.

Astfel, conform studiului realizat în luna ianuarie 2021 de agenţia de cercetare Isense, româncele au declarat că dintre toate produsele cosmetice folosite, parfumul este cel care le poate aduce o schimbare semnificativă în starea emoţională.

Care dintre produsele cosmetice de mai jos îţi îmbunătăţeşte starea de spirit? Când ai o zi grea, crezi că parfumul te poate face să te simţi mai încrezătoare? - sunt doar câteva dintre întrebările adresate în chestionar.

Parfumul, accesoriul care poate influenţa starea de spirit

9 din 10 participante la studiu au declarat că parfumul le poate schimba starea de spirit în mai bine, atunci când este folosit într-o zi mai dificilă.

Studiul arată că cea mai mare influenţă asupra stării de spirit a unei femei o are parfumul pe care îl foloseşte.

De asemenea, parfumul este asociat cu momentul în care o femeie se simte bine în pielea ei, iar notele preferate ale acestuia au puterea de a ridica moralul şi de a transmite energie pozitivă.

Parfumul oferă încredere şi optimism

Un număr semnificativ de femei (52%) consideră că parfumul este accesoriul care le întregeşte look-ul şi care le face să se simtă mai încrezătoare în ele.  

Când folosesc aroma preferată, acestea se simt mai frumoase şi mai optimiste.

Parfumul îşi depăşeşte statutul de produs cosmetic şi se transformă într-o stare de spirit, ce transmite încredere, energie şi optimism şi devine o amintire a unui moment sau a unei persoane dragi.

Aroma preferată face o femeie să se simtă mai energică

Zilele ca Blue Monday” nu sunt deloc uşoare. Motivaţia şi nivelul de energie sunt la cote minime, iar starea emoţională poate avea de suferit.

Parfumul este însă cel care poate schimba ziua şi o poate învălui în note pozitive. Atunci când pulverizează la începutul zilei un strop din parfumul preferat, femeile se simt mai energice şi mai pline de viaţă.

În topul produselor care le fac pe femei să se simtă mai frumoase - mascara şi crema de faţă

În topul produselor de înfrumuseţare care ridică moralul şi dau o stare de bine femeilor se află şi mascara sau crema de faţă. 71% dintre femeile care au participat la studiu consideră că mascara le face să se simtă mai frumoase şi le oferă încredere.

Şi crema de faţă se numără printre preferinţe când vine vorba de relaxare şi transmiterea unei stări de bine. 59% dintre respondente se simt mai frumoase atunci când folosesc cremă de faţă, în timp ce 43% dintre acestea se declară mai relaxate când includ crema de faţă în ritualul zilnic de îngrijire.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici