Vedeta Discovery Joel Lambert, fost membru al trupelor SEAL, vine la Bucureşti pe 28 februarie - FOTO

Joel Lambert, fost membru al trupelor SEAL şi gazda unui nou program de la Discovery Channel, intitulat "Manhunt", va veni la Bucureşti pe 28 februarie şi va participa la un joc extrem de-a şoarecele şi pisica, desfăşurat "pe viu" pe străzile din Capitală, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

394 afișări
Imaginea articolului Vedeta Discovery Joel Lambert, fost membru al trupelor SEAL, vine la Bucureşti pe 28 februarie - FOTO

Joel Lambert (Imagine: Discovery)

Cei care vor să participe la acest eveniment, organizat de Discovery Networks cu sprijinul UPC România, se pot alătura uneia dintre cele trei echipe formate din "forţe speciale", care îl vor vâna pe Joel Lambert. Astfel, oricine le poate da o mână de ajutor online urmăritorilor, devenind parte a "creierului" care le va da indicaţii despre localizarea lui Joel pe teren. Aceştia trebuie să se înscrie pe site-ul www.bucharestmanhunt.discovery.ro, până pe 28 februarie inclusiv.

Pe parcursul urmăririi, participanţii vor putea fi alături de Joel Lambert şi de "trupele speciale" prin intermediul camerelor care vor filma întreaga acţiune şi o vor transmite live prin video streaming pe site-ul dedicat campaniei.

Competiţia are şi premii - trei dispozitive GPS Garmin MAP 62 care vor fi acordate prin tragere la sorţi fanilor care se vor înscrie în competiţie.

"Manhunt" este o nouă emisiune care îl urmăreşte pe Joel Lambert, fost membru al trupelor de elită SEAL, într-o versiune extremă a jocului "de-a v-aţi ascunselea". Având la dispoziţie doar ceea ce poate duce într-un rucsac, Joel se întrece cu membri ai celor mai prestigioase trupe militare de elită şi echipe de urmărire din lume, încercând să reziste 48 de ore fără a fi prins. Punând în prim-plan fiorul urmăririi, dar şi ingeniozitatea permanent alimentată de spaima fugarului de a nu fi prins, programul menţine un nivel ridicat de adrenalină.

"Manhunt" va avea premiera duminică, 2 martie, de la ora 22.00.

Filmat în Statele Unite, Polonia, Africa de Sud, Filipine, Panama şi Coreea de Sud, fiecare episod îl urmăreşte pe Joel, care are un oarecare avans la momentul când pleacă dintr-un punct iniţial, prestabilit. Cum în joc sunt deopotrivă reputaţia lui şi mândria naţională a trupelor de elită care îl urmăresc, miza este extraordinar de ridicată. În mai puţin de două zile, Joel trebuie să ajungă într-un punct final al cursei - de asemenea prestabilit - fiindcă altfel riscă să fie prins. Pentru a supravieţui, el are la dispoziţie provizii minime, dar trebuie să-şi facă rost pe traseu, prin forţe proprii, de orice altceva îi mai trebuie.

Expert în misiuni de evadare şi fugă, Joel identifică şi foloseşte în favoarea sa punctele slabe ale fiecărei unităţi de elită. Însă misiunea lui este îngreunată pentru că el trebuie să facă faţă deshidratării, foamei şi forţelor naturii.

"Manhunt" este un program produs pentru Discovery Networks International (DNI) de către Discovery Studios. Sarah Davies este producătorul executiv pentru DNI, iar Eddie Barbini şi Brian Knappmiller sunt producătorii executivi pentru Discovery Studios.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) face parte din una dintre cele mai importante companii media din lume în domeniul programelor non-ficţiune, Discovery Communications. Programele Discovery sunt difuzate în 27 limbi, ajungând la peste 244 de milioane de abonaţi din 118 ţări, de pe trei continente.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de oraşe. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.188.300 de clienţi ai companiei. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici