Dăncilă, declaraţie critică despre comisarii Creţu şi Cioloş: Nu am văzut cum au ajutat România

Premierul Viorica Dăncilă a declarat vineri că a discutat cu preşedintele Klaus Iohannis despre portofoliul de comisar european, susţinând că persoana desemnată trebuie aleasă cu atenţie pentru că în trecut au fost comisari români care nu prea au ajutat ţara.

935 afișări
Imaginea articolului Dăncilă, declaraţie critică despre comisarii Creţu şi Cioloş: Nu am văzut cum au ajutat România

Dăncilă, declaraţie despre comisarii Creţu şi Cioloş: Nu am văzut cum au ajutat România

"Ne vom lupta până în ultima clipă pentru a obţine un portofoliu important la Bruxelles. Aşteptăm să fie votat preşedintele CE, până atunci nu pot decât să discut cu colegii mei. Trebuie să fim atenţi şi pe cine trimitem la Bruxelles. E adevărat trebuie să aibă o abordare imparţială, dar totuşi trebuie să facă ceva pentru România. Din păcate, nu am văzut cum au ajutat România comisarii pe care noi i-am trimis la Bruxelles", a declarat Viorica Dăncilă.

Premierul face referire la Dacian Cioloş care a deţinut funcţia de comisar pe Agricultură şi la Corina Creţu, care a fost comisar pentru Politici Regionale.

Întrebată dacă a discutat cu preşedintele Klaus Iohannis pe tema comisarului european, premierul a afirmat: "Da, am discutat cu preşedintele României referitor la propunerea de comisar şi l-am rugat să avem o abordare comună în ceea ce priveşte portofoliul. Având în vedere că prşeedintele reprezintă românia în Consiliul European trebuie să fie susţinere acolo, iar eu să vorbesc cu preşedintele CE".

Dăncilă a negat că ea ar fi o variantă pentru acest post, aşa cum s-a vehiculat. "Nu aş avea cum să candidez nu mi-aş lăsa colegii şi să plec, exclus acest lucru".

Taguri:
dancila,