Deputatul PNL Alexandru Nazare s-a înscris în cursa internă pentru Primăria Sectorului 1- surse

Deputatul PNL Alexandru Nazare s-a înscris în cursa internă a liberalilor pentru Primăria Sectorului 1, au precizat, miercuri, pentru MEDIAFAX, surse politice.

838 afișări
Imaginea articolului Deputatul PNL Alexandru Nazare s-a înscris în cursa internă pentru Primăria Sectorului 1- surse

Deputatul PNL Alexandru Nazare s-a înscris în cursa internă pentru Primăria Sectorului 1- surse (Imagine: Gabriel Fluerariu/Mediafax Foto)

Priorităţile sale vizează "transparentizarea activităţii administraţiei locale şi impunerea unei relaţii de respect în raport cu cetăţenii", atragerea de fonduri europene pentru proiectele majore de infrastructură, începerea împreună cu Ministerul Transporturilor şi Primăria Generală a proiectului de modernizare a Gării de Nord, "distribuirea echitabilă a bugetului şi către zonele mai puţin dezvoltate din sector pentru a asigura oportunităţi egale tuturor cetăţenilor".

Nazare este absolvent al SNSPA şi al ECLA College Berlin, iar în prezent urmează cursurile Masteratului în Administraţie Publică al Hertie School of Governance, Berlin.

A intrat în politică în 2005 în Partidul Democrat. A activat în cadrul organizaţiei Bucureşti în perioada 2005-2012, iar din 2012 a fost preşedinte al PDL Brăila şi, ulterior co-preşedinte al PNL Brăila. În 2013 a fost ales vicepreşedinte al Partidului Democrat Liberal la nivel naţional, funcţie pe care o are şi după fuziunea în cadrul noului PNL.

Din 2008 a ocupat mai multe funcţii: europarlamentar, subecretar de stat în Departamentul pentru Afaceri Europene, secretar de stat în Ministerul Finanţelor Publice şi în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi ministru al Transporturilor în guvernul condus de Mihai Răzvan Ungureanu.

În 2012 a fost ales deputat şi este membru al Comisiei pentru Afaceri Europene şi al Comisiei pentru Transporturi din Camera Deputaţilor.

Ca secretar de stat şi ministru al Transporturilor a iniţiat principalul proiect cu fonduri europene de care beneficiază Sectorul 1: extinderea liniei 4 de metrou Gara de Nord-1 Mai-Jiului-Străuleşti. Tot din acea perioadă datează şi proiectul, ulterior abandonat, de transformare a Gării de Nord prin modernizarea clădirii, îngroparea liniilor de cale ferată şi utilizare a terenurilor eliberate pentru dezvoltarea unor proiecte de regenerare urbană.

În 2012 a lansat concesiunea autostrăzii de centură sud a Bucureştiului, care ar degreva traficul de pe actuala centură şi din oraş, dar proiectul nu a fost continuat.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici