- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (10.02.2020, 16:38)
- Nicolae Oprea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bucureştenii nu vor să fie desfiinţate gardurile care despart linia tramvaiului de maşini
Vatmanii şi călătorii din Bucureşti îi cer premierului Ludovic Orban să nu desfiinţeze gardurile care delimitează linia tramvaielor de banda de circulaţie a maşinilor, aceştia fiind de părere că după montarea lor s-au eliberat liniile de tramvai şi călătoria durează mai puţin.
6720 afișări
Bucureştenii nu vor să fie desfiinţate gardurile care despart linia tramvaiului de maşini
Bucureştenii spun că gardurile care delimitează linia tramvaielor de banda de circulaţie de a maşinilor sunt binevenite, iar premierul Ludovic Orban nu ar trebui să spună că va cere desfiinţarea lor.
„Se circulă foarte bine şi avem mare nevoie de ele. Şi sper să nu se întâmple să le dărâme pentru că ar fi păcat”, spune un bucurştean.
„Nu am înţeles de ce, care ar fi logica (desfiinţării – n.r.) , chiar nu pot să-mi explic. Doar să facă altfel decât au făcut ceilalţi”, spune altul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
Călătorii care circulă zilnic pe Şoseaua Ştefan cel Mare cu tramvaiele 1 şi 10 spun că montarea gardurilor a dus la eliberarea liniei de tramvai.
„E mai bine, în sensul că se lasă loc şi pentru ambulanţe. Dar se mai întâmplă să se blocheze la intersecţii, am văzut o ambulanţă care era blocată, cu sirene”, a spus un alt bucureştean care circulă pe Şoseaua Ştefan cel Mare.
Altul spune că „se circulă bine, pentru că maşinile îşi ţin partea lor, tramvaiul partea lui”.
Călătorii şi vatmanii spun că cel mai important beneficiu al gardurilor este timpul redus pe care îl parcurgi în tramvai.
„Să zic că de la Lizeanu până la Perla ar trebui să dureze undeva până la 10 minute, înainte era 15 – 20 de minute”, afirmă un bucureştean.
Premierul Ludovic Orban a criticat gardurile care delimitează linia tramvaielor de banda de circulaţie a maşinilor, explicând că ele nu fac altceva decât să încurce şi mai mult traficul din Capitală. Orban a spus că aceste garduri trebuie scoase.
Primarul Gabriela Firea l-a ironizat pe Ludovic Orban că se „dă specialist în garduri şi şanţuri” şi a spus că aceste construcţii care delimitează linia de tramvai de banda de circulaţie vor fi păstrate, deoarece călătorii sunt mulţumiţi.
Specialiştii în mobilitate urbană sunt de părere că Primăria ar trebui să ia mai multe astfel de măsuri pentru ca toţi cei care folosesc transportul public să călătorească mai bine.
În Bucureşti sunt în prezent patru linii care au garduri ce delimitează calea de rulare de străzi. Cea mai veche dintre ele este cea a tramvaiului 41, denumită şi „Metroul uşor”.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Verificări ale Ministerului Sănătăţii la SUUB: medicii Secţiei de Ortopedie nu pot folosi aparatura de Radiologie
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Prognoza meteo Accuweather actualizată | Temperaturi anormale în București, după trecerea valului saharian
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 08:29
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 07:45
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina