Bucureştiul va avea un brand propriu şi va fi promovat în străinătate pentru discoteci şi cluburi

Bucureştiul va fi promovat în străinătate, începând din luna noiembrie, ca o destinaţie pentru iubitorii de distracţie în cluburi, dar şi pentru obiectivele culturale, şi va avea un brand propriu, a declarat agenţiei MEDIAFAX Cristian Bărhălescu, secretar de stat în MDRT.

481 afișări
Imaginea articolului Bucureştiul va avea un brand propriu şi va fi promovat în străinătate pentru discoteci şi cluburi

Bucureştiul va avea un brand propriu şi va fi promovat în străinătate pentru discoteci şi cluburi (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Împreună cu asociaţiile profesionale şi cu Primăria Bucureştiului trebuie ca în perioada următoare să activăm o asociaţie de promovare a Capitalei. Ea este deja înfiinţată, dar în acest moment nu este activă. Ne propunem o mai bună capacitare a hotelurilor, pentru a creşte numărul de turişti care vin să cheltuiască bani şi pentru a atrage pe weekend, în excursii de tip city break. Vrem să promovăm atât obiectivele culturale, dar şi cluburile din Bucureşti, adică turismul de distracţie", a spus Bărhălescu.

Cluburile din Bucureşti vor fi promovate în ţări precum Marea Britanie, Germania, Franţa, Italia, Spania, Ungaria şi Polonia.

Pentru cluburi, segmentul ţintă vor fi tinerii, iar pentru turismul cultural persoanele de vârsta a doua.

"Avantajele noastre ca destinaţie de distracţie sunt că în România cluburile sunt deschise până dimineaţa la ora 5-6-7, iar în interiorul lor este permis consumul de băuturi alcoolice până dimineaţa, lucru care este interzis în alte state. De exemplu, în Italia, după ora 2 nopatea nu se mai vând băuturi alcoolice. Preţurile sunt, de asemenea, accesibile. În felul acesta capacităm peste week-end, vineri şi sâmbătă noaptea, hotelurile care sunt lăsate libere de oamenii de afaceri, de cei care vin în delegaţii sau cei care vin cu treburi în capitală în timpul săptămânii", a mai spus oficialul MDRT.

El a spus că promovarea Capitalei ca destinaţie pentru iubitorii de distracţie va începe în scurt timp, astfel încât produsul de city break să fie scos pe piaţă la târgul de la Londra din noiembrie şi la cel de la Berlin, din martie.

Secretarul de stat crede că Bucureştiul ar fi mai bine promovat dacă ar avea un brand turistic propriu.

"Bucureştiul are nevoie de un brand turistic propriu şi de aceea asociaţia de promovare a Capitalei trebuie să se ocupe de acest lucru", a încheiat el.

Pentru a trannsforma Capitala într-o destinaţie turistică, autorităţile trebuie să rezolve mai multe probleme, printre care cea a câinilor vagabonzi şi a hoţilor.

Agenţiile evită să ducă grupurile de turişti străini în Centrul Vechi, atunci când acestea ajung în Bucureşti, din cauza hoţilor de buzunare, care profită de aglomeraţia de pe străzile înguste şi le fură turiştilor, în general persone în vârstă, portofelele şi camerele foto.

Anul trecut au ajuns în România aproximativ 1,5 milioane de turişti străini.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici