- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (05.01.2015, 14:18)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bucureştiul va fi promovat în străinătate cu Centrul Vechi, Palatul Parlamentului şi zona verde
Bucureştiul va avea un brand turistic în viitorul apropiat şi va fi promovat în străinătate din acest an cu viaţa de noapte din Centrul Vechi, cu zona verde a oraşului, Palatul Parlamentului şi muzeele, a declarat Călin Ile, vicepreşedintele asociaţiei pentru promovarea turismului în Bucureşti.
1399 afișări
Bucureştiul va fi promovat în străinătate cu Centrul Vechi, Palatul Parlamentului şi zona verde
Potrivit reprezentantului Asociaţiei de promovare şi dezvoltare turistică a Bucureştiului, promovarea Capitalei în afara ţării va avea ca principale direcţii viaţa efervescentă din oraş - Centrul Vechi, influenţa comunismului şi existenţa celei mai mari clădiri din Europa - Palatul Parlamentului, părţile de autentic românesc - cu Muzeul Satului şi Muzeul Ţăranului, zona verde a oraşului, cu lacurile sale şi chiar şi mitul Dracula.
"Putem promova viaţa culturală, Festivalul Enescu, arhitectura şi istoria oraşului, împrejurimile Bucureştiului şi multe altele. Toate însă trebuie asamblate de către specialişti, iar acest lucru se va întâmpla în curând", a declarat Ile pentru MEDIAFAX.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 12:08
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 10:45
-
astăzi, 10:36
• Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
astăzi, 08:29
• Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:40
-
astăzi, 12:30
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina / Papa Francisc face apel la o pace ,,negociată" în Ucraina
-
astăzi, 07:57
• Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
-
astăzi, 07:24
• Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
ieri, 20:30
• Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
-
ieri, 18:49
• CSM a respins cererea de suspendare din funcţie a judecătoarei lui Vlad Pascu
-
ieri, 17:53
• Atenţionare MAE: Franţa menţine controalele la frontierele interne până în 31 octombrie
El crede că în prezent cel mai important punct de atracţie pentru străini este reprezentat de modul de viaţă al bucureştenilor şi că românii sunt prietenoşi şi mulţi dintre ei vorbesc limbi străine.
Străinii care vin în Bucureşti pleacă, în general, cu o impresie mai bună decât cea avută la sosire.
"Scopul nostru este să generăm această primă vizită şi, din păcate, aici avem de combătut anumite şabloane pe care străinii încă le mai au despre Bucureşti, că este un oraş nesigur, cu câini vagabonzi, în care nu ai ce să faci sau unde eşti furat la tot pasul, cu prostituţie sau mizerie. Aici, rolul nostru va fi extrem de important, să le arătăm că suntem un oraş la fel ca altele din Europa, unde se întâmplă şi lucruri rele, şi bune, dar unde merităsă vii, pentru că este plăcut", a adăugat oficialul asociaţiei de promovare.
Turiştii străini care ajung în Bucureşti sunt nemulţumiţi că lipseşte un sistem de informare pietonal, cu hărţi, mai ales în zona Centrului Vechi şi că nu există un calendar al evenimentelor promovat din timp, care să conţină şi programul muzeelor şi spectacolelor de cultură. Un alt motiv de nemulţumire pentru străini este situaţia taxiurilor din oraş, atât transferul de la Otopeni, cât şi eventualele curse prin oraş, mai ales noaptea, turiştii considerând că acestea sunt un factor de risc şi stres pentru ei.
O altă problemă este lipsa parcărilor în centrul oraşului pentru autocarele cu turişti.
Asociaţia de promovare şi dezvoltare a turismuluiîn Bucureşti a fost înfiinţată în iulie anul trecut, prin asocierea a nouă membri fondatori: ANAT, care reprezintă agenţiile de turism, FIHR, una dintre asociaţiile care reprezintă hotelurile din Bucureşti, HORA - reprezentantul restaurantelor din Capitală, SKAL, care reuneşte specialişti din turism, Camera de Comerţ şi Industrie Bucureşti, Compania Aeroporturi Bucureşti, UNTRR, ca exponent al transportatorilor, Tarom şi Primăria Municipiului Bucureşti.
Bugetul iniţial a fost reprezentat de contribuţia fiecărui membru, şi anume 1.500 de euro. Pasul imediat următor a fost aprobarea în şedinţa de consiliu de la finele lunii noiembrie a unei sume de 500.000 lei lunar, contribuţia Primăriei Municipiului Bucureşti către asociaţie pentru promovarea oraşului.
"Pe viitor însă principala sursă de finanţare ar trebui să constea în taxa de sejur, acel city tax pe care noi îl colectăm de la turişti şi îl vărsăm către bugetele locale. Peste tot în lume, 80% din aceasta se varsă înapoi către turism. Ştim că pentru aceasta însă ar fi nevoie de o schimbare a codului fiscal, dar sperăm să reuşim. Şi când spun sperăm, mă refer la absolut toate destinaţiile care contează în turismul românesc, fie că vorbim de Litoral, Deltă, Maramureş, Braşov, Sibiu sau Bucovina. Astăzi, aceşti bani îşi pierd urma în primăriile de sectoare, în Bucureşti, lucru care nu se întâmplă în niciun oraş civilizat din Europa", a mai spus Călin Ile.
Potrivit datelor INS, în structurile de cazare din Bucureşti au înnoptat în 2013 aproximativ 1,32 milioane de persoane, dintre care aproape 600.000 de străini, mai mult decât oraşele Constanţa (436.500 turişti), Braşov (396.300 turişti), Timişoara (224.400 turişti) şi Sibiu (222.800 turişti) împreună şi de două ori mai mulţi faţă de întreg litoralul.
Asociaţiile din turism estimează că dintre străini 70% sunt oameni de afaceri, veniţi la diverse conferinţe sau congrese, iar 30% au venit efectiv pentru turism.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe