- Home
- Social
- (07.06.2023, 21:18)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De la Bud Light la magazinele Target: mărcile angajate în drepturile LGBTQ au probleme în SUA
43% dintre americani cred că drepturile transgender au mers prea departe, iar cifrele se reflectă pe piaţă.
3622 afișări
De la Bud Light la magazinele Target: mărcile angajate în drepturile LGBTQ au probleme în SUA
Cifrele nu mint. Conform presei americane, de când influencerul transgender Dylan Mulvaney a început să promoveze Bud Light în rândul celor aproape două milioane de urmăritori ai săi, pe 1 aprilie, vânzările acestei beri americane extrem de populare au scăzut cu un sfert, în timp ce grupul care o deţine - Anheuser-Busch Inbev - a pierdut 19% din cotaţia pe Bursă.
Chiar şi Target, unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine universale din Statele Unite, a ajuns în mijlocul războaielor culturale care aprind Statele Unite. De la lansarea, pe 24 mai, a liniei sale de produse pentru Pride Month (iunie este luna Pride), valoarea i-a scăzut cu 10%, în timp ce multe magazine au fost vandalizate de către activişti de extremă dreapta.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
-
Adrian Sârbu: Creşterea PIB înseamnă creşterea bogăţiei tale. În România există oportunităţi. Fii vesel, pentru că economia creşte şi bazată pe nivelul tău de bună dispoziţie şi de gândire pozitivă
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
Britanicii cer ca ţinta NATO pentru cheltuieli să crească din cauza lumii mai periculoase
Vânzătorii au fost ameninţaţi, iar bunurile au fost aruncate la pământ (îmbrăcăminte şi cărţi pentru copii). Alarmaţi, managerii Target au scos de la vitrine colecţia Pride, punând-o în spatele magazinelor. Gruparea adversă a reacţionat cu ameninţări cu bombă, dacă produsele nu revin la vedere.
Cazuri extreme, dar nu izolate: Sunt şi branduri care nu sunt atinse. Este vorba despre îmbrăcămintea sport, Nike şi Under Armour, care au clienţi mai tineri şi mai progresişti, în medie.
Însă sociologii şi politologii care studiază fenomenul cred că lucrurile sunt serioase. În viitor, companiile vor fi mai multe precaute. Deja, Bud Light şi-a concediat şefii de marketing.
Citește pe alephnews.ro: Mark Zuckerberg a dezvăluit motivul pentru care poartă un nou colier. Ce valoare sentimentală are pentru CEO-ul Meta
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Un american era pe cale să-și piardă un braț din cauza unui aligator: „Am știut că voi muri chiar atunci”
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Omul cu Tourette” a DIVORȚAT în secret! Motivul jenant pentru care Andrei Ungureanu și soția lui s-au despărțit
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe