Frigiderele şi cuptoarele cu microunde sunt următoarele victime ale penuriei globale de cipuri

Penuria globală de cipuri, care a afectat industria auto, lasă acum producătorii de electrocasnice în imposibilitatea de a satisface cererea, potrivit preşedintelui Whirlpool Corp din China, citat de Reuters.

2166 afișări
Imaginea articolului Frigiderele şi cuptoarele cu microunde sunt următoarele victime ale penuriei globale de cipuri

Frigiderele şi cuptoarele cu microunde sunt următoarele victime ale penuriei globale de cipuri

Compania cu sediul în SUA, una dintre cele mai mari firme din lume de electrocasnice, înregistrează întârzieri în exporturile către Europa şi Statele Unite, cu până la 25% în unele luni, a declarat Jason Ai pentru Reuters, la Shanghai.

„Este o furtună perfectă", a spus el, în cadrul Appliance and World Electronics Expo. „Pe de o parte, trebuie să satisfacem cererea internă de aparate, pe de altă parte, ne confruntăm cu o explozie de comenzi de export. În ceea ce priveşte cipurile, pentru cei din China, a fost inevitabil”.

Compania s-a străduit să asigure suficient microcipuri, procesoare simple care utilează peste jumătate din produsele sale, inclusiv cuptoare cu microunde, frigidere şi maşini de spălat.

Deficitul de cipuri, care a început la sfârşitul lunii decembrie, a fost cauzat de producătorii de automobile care au calculat greşit cererea, precum şi de vânzările în creştere de smartphone-uri şi laptopuri, alimentate de pandemie. Situaţia a forţat producătorii de automobile să reducă producţia şi a crescut costurile pentru producătorii de smartphone-uri.

Penuria nu a afectat doar Whirlpool, ci şi alţi producători de electrocasnice.

Hangzhou Robam Appliances Co Ltd, un producător chinez de produse albe cu peste 26.000 de angajaţi, a trebuit să întârzie lansarea unui nou cuptor de înaltă calitate cu patru luni, deoarece nu putea obţine suficiente cipuri.

„Majoritatea produselor noastre sunt deja optimizate pentru uz casnic inteligent, aşa că, desigur, avem nevoie de multe cipuri”, a spus Dan Ye, director de marketing la Robam.

Pentru a face faţă deficitului de microprocesoare şi cipuri de memorie, Dreame Technology - un brand de aspiratoare finanţat de Xiaomi - şi-a redus bugetul de marketing şi a angajat personal suplimentar doar pentru a gestiona relaţiile cu furnizorii.

Dreame a cheltuit, de asemenea, „câteva milioane de yuani” pentru a testa cipuri care ar putea servi drept alternative la cele pe care le foloseşte de obicei, a declarat Frank Wang, directorul de marketing al companiei.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici