Ministrul interimar al Educaţiei a făcut greşeli gramaticale flagrante în prima conferinţă de presă - ÎNREGISTRARE AUDIO

Ministrul interimar al Educaţiei, Liviu Pop, a făcut, miercuri, la prima sa conferinţă de presă în această calitate, mai multe greşeli clare de gramatică, între care două dezacorduri, şi a folosit, în alte câteva rânduri, exprimări inexacte.

2822 afișări
Imaginea articolului Ministrul interimar al Educaţiei a făcut greşeli gramaticale flagrante în prima conferinţă de presă - ÎNREGISTRARE AUDIO

Liviu Pop (Imagine: Ovidiu Micsik/Mediafax Foto)

Ministrul şi-a început discursul de miercuri dimineaţă prin a spune că incidentul de la Dolj în urma căruia un elev a murit după o altercaţie avută cu un coleg în şcoala în care învăţau, incident petrecut marţi după-amiază, "este, în momentul de faţă, în derulare". Evident, minnistrul a vrut să se refere la faptul că cercetările în acest caz sunt în derulare, el făcând declaraţia la aproape 24 de ore de la care incidentul propriu-zis, soldat cu moartea unui elev, a avut loc.

TITLURILE ZILEI

Ministrul interimar Liviu Pop a ţinut apoi să-i mulţumească din suflet fostului ministru Mang, "pentru deschiderea pe care a dat-o".

"Sper ca şi în continuare, şi împreună cu Dumneavoastră, să trecem printr-o perioadă foarte grea", a continuat ministrul Pop.

ASCULTĂ ÎNREGISTRAREA CU MINISTRUL EDUCAŢIEI

Ministrul a greşit din nou atunci când a vorbit despre termenele depăşite pentru anumite comisii de organizare din minister, spunând că acestea reprezintă un lucru "care încercăm să-l rezolvăm".

"Deci sunt lucruri care se desfăşoară cu o viteză extraordinară, în 11 zile nu avem voie să greşim nimic, şi vorbesc aicea şi cu sâmbătă şi cu duminică", şi-a încheiat Liviu Pop o altă idee.

Primul dezacord făcut de Pop a avut ca temă clasa pregătitoare.

"Clasa pregătitoare, repet, ca şi celelalte ordine, rămân în vigoare", a spus Liviu Pop.

Cel de-al doilea dezacord a fost făcut atunci când ministrul interimar a conchis în legătură cu priorităţile mandatului său la Educaţie: "Priorităţile sînt în trei zile să ne organizăm efectiv de sus până jos, fără nicio greşeală".

După ce a vorbit şi despre "o prioritate secundară", ministrul Pop a ţinut să spună audienţei că este "la bază" profesor de matematică.

Fraza cu care ministrul Educaţiei şi-a încheiat sesiunea de răspunsuri la întrebările jurnaliştilor a fost: "Vreau să rezolv problemele care le am, nu să-mi pun probleme şi-apoi să caut soluţii la ele".

Liviu Pop este cel de-a treia propunere a premierului Victor Ponta pentru portofoliul Educaţiei, după ce Corina Dumitrescu şi Ioan Mang au fost contestaţi de presă şi societatea civilă. Prima nu a mai fost nominalizată oficial iar cel de-al doilea a fost ministru pentru doar câteva zile, cedând în faţa mai multor acuzaţii de plagiat.

După demisia lui Mang, Pop, care este şi ministru pentru dialog social în Cabinetul Ponta, a preluat ca interimar portofoliul ministerului. MEDIAFAX a relatat încă de la momentul la care Pop a fost propus pentru portofoliul dialogului social că, deşi este profesor şi lider de sindicat reprezentativ în domeniul Educaţiei, în CV şi în declaraţiile de avere a scris greşit numele inginerului Anghel Saligny, care dă numele liceului la care Pop predă matematica de şase ani.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici