Mitul creşterii natalităţii după pandemie, spulberat de vânzările de prezervative

  • Vânzările de prezervative s-au dublat în luna martie, spune un retailer online
  • Românii şi-au făcut un stoc mai mare de prezervative din cauza restricţiilor
  • Anual, vânzările de prezervative cresc cu 6 – 8 %
1463 afișări
Imaginea articolului Mitul creşterii natalităţii după pandemie, spulberat de vânzările de prezervative

Mitul creşterii natalităţii după pandemie, spulberat de vânzările de prezervative

Mall-urile sunt închise, în parcuri nu ai voie să te plimbi, barurile şi restaurantele au lacătul pe uşă, iar de mers la un meci sau la un concert nici nu mai vorbim. Criza coronavirusului ţi-a schimbat radical viaţa socială, dar şi obiceiurile. Unele voci spun chiar că, în urma acestei pandemii, va creşte natalitatea, însă vânzările de prezervative contrazic această teorie.
 
”În România, vânzările de prezervative s-au dublat faţă de anul trecut, de la începutul stării de urgenţă”, spun reprezentanţii eMag.
 
”Vânzările unităţilor de prezervative Durex cresc în fiecare an, în intervalul 6-8%. Am observat, într-adevăr, că rezultatele vânzărilor din martie sunt mai mari, în comparaţie cu anul trecut, dar nu putem spune dacă este vorba de consum real sau de o măsură de stocare din cauza izolării impuse. Şi vânzările online s-au intensificat în situaţia actuală, deoarece observăm traficul online mai mare în general”, spun eprezentanţii Reckitt Benckiser, compania care produce prezervativele Durex.
 
Unii sociologi spun că, în perioada izolării, oamenii caută mai multă intimitate emoţională cu partenerul, astfel că există un motiv în plus pentru creşterea vânzărilor de prezervative.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici