Modelul francez de bune practici: clienţii fac poze cu coletul în mână, ca să nu mai semneze de primire

  • Ministerul Muncii din Franţa vine în sprijinul angajatorilor, publicând un ghid cu măsuri de protecţie a angajaţilor
  • Pentru curieri, modelul francez vine cu o soluţie de protecţie inedită: clienţii nu vor mai semna primirea coletului, ci vor confirma printr-o poză în care ţin pachetul în mână
240 afișări
Imaginea articolului Modelul francez de bune practici: clienţii fac poze cu coletul în mână, ca să nu mai semneze de primire

Modelul francez de bune practici: clienţii fac poze cu coletul în mână, ca să nu mai semneze de primire

 

Dacă nu ai primit îndrumări clare de la autorităţile române despre cum îţi poţi proteja angajaţii, atunci te poţi orienta după modelul francez de gestionare a crizei. Ministerul Muncii din Franţa a emis un ghid complet pentru angajatori, în care le sunt prezentate măsuri specifice de protecţie a salariaţilor.

Pentru curieri, ghidul propune o soluţie inedită: clientul nu va mai semna la primirea coletului, ci va fi fotografiat cu pachetul în mână. În hypermaketuri, clienţii vor trece printr-un culoar gol pentru a-şi recupera cumpărăturile de la casa unde au fost scanate de casier. 

„Regulile de distanţare (cel puţin un metru) şi gesturile barieră, simple şi eficace, trebuie să fie respectate în mod obligatoriu. Angajatorul trebuie să se asigure că regulile sunt respectate efectiv, că se face aprovizionarea cu săpun, gel dezinfectant, batiste de hârtie şi că sunt disponibili saci de gunoi. Reuniunile trebuie să fie limitate la strictul necesar. Trebuie evitată formarea de grupuri de salariaţi în spaţii restrânse. Toate deplasările neesenţaile trebuie să fie anulate sau amânate”, reiese din ghidul emis de Ministerul Muncii din Franţa.

Pe site-ul Ministerului Muncii din România, nu există un astfel de ghid.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici