Pasarele pe DN 1, pentru fluidizarea traficului. Cum arată noile "treceri de pietoni" suspendate - FOTO

Şapte treceri pentru pietoni vor fi desfiinţate în Azuga, Buşteni şi Comarnic, unde se montează pasarele pietonale peste DN 1, iar pe marginea drumului sunt amplasate garduri, măsurile fiind luate pentru fluidizarea traficului pe Valea Prahovei.

7775 afișări
Imaginea articolului Pasarele pe DN 1, pentru fluidizarea traficului. Cum arată noile "treceri de pietoni" suspendate - FOTO

Pasarele pe DN 1, pentru fluidizarea traficului. Cum arată noile "treceri de pietoni" suspendate (Imagine: Petre Bitoiu/Mediafax Foto)

Cele patru pasarele pietonale care vor supratraversa DN1, pe Valea Prahovei, au fost montate, urmând ca, după ce pasarelele vor fi deschise, şapte treceri pentru pietoni din oraşele Azuga, Buşteni şi Comarnic să fie desfiinţate, a declarat, miercuri, preşedintele Consiliului Judeţean Prahova, Mircea Cosma.

Potrivit acestuia, pasarelele pietonale metalice au fost montate în cele trei localităţi şi urmează ca pe treptele şi culoarele acestora să fie turnat un material antiderapant, după care ele să fie deschise pentru pietoni.

Pentru montarea acestor pasarele, investiţie făcută de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), au fost mutaţi patru stâlpi electrici şi aproximativ 600 de metri de cabluri electrice, de televiziune şi de telefonie, a precizat Mircea Cosma.

Acesta a mai spus că în cele trei localităţi de pe Valea Prahovei unde vor exista pasarele vor fi montate pe marginea drumului garduri de 1,20 metri înălţime, astfel încât pietonii să nu poată traversa prin locuri nepermise.

Montarea celor patru pasarele pietonale în cele trei localităţi de pe Valea Prahovei are rolul de a fluidiza traficul rutier pe Valea Prahovei şi este o măsură luată temporar, au afirmat reprezentanţi ai autorităţilor locale din Prahova.

CNADNR, care face această investiţie, nu a făcut public costul montării celor patru pasarele pietonale, însă preşedintele CJ Prahova declara săptămâna trecută că fiecare dintre ele costă, "în medie", 80.000 de euro, plus TVA.

Două dintre aceste pasarele vor fi construite în staţiunea Buşteni şi câte una în localităţile Azuga şi Comarnic, acestea fiind zonele în care se produc cel mai frecvent aglomerări în trafic.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici