Video Poţi ieşi învingător din criza coronavirusului! Tipurile de comportament caracteristice ”câştigătorilor”

  • În plină epidemie de coronavirus, ne confruntăm cu o criză financiară istorică
  • Alin Comşa, specialist în comunicare: Câştigători sunt cei care îşi reglează focusul pe muncă
  • Munca nu doar te face câştigător, dar te şi scapă de apăsarea emoţională pe care o resimţi acum
1453 afișări

Acum poate eşti preocupat strict de ameninţarea noului coronavirus asupra sănătăţii, dar la fel de important este aspectul financiar al acestei crize.

Alin Comşa, specialist în comunicare, îţi explică de ce e bine să te mobilizezi şi să te concentrezi pe muncă. Vei avea mai mult de câştigat decât ai crede.

„Sunt două tipuri sau poate chiar 3 tipuri de comportament. Un comportament care spune: nu se mai poate face nimic, aşteptăm să vedem ce se petrece şi atunci dau shut down, opresc orice. Al doilea tip de comportament este cel al omului care e la vânătoare de oportunităţi, caută să găsească soluţii pentru a obţine venituri, business, conectare socială iar al treilea tip de comportament este cel al omului care îşi pune întrebarea CE SĂ MUNCESC? CUM SĂ MUNCESC? CUM SĂ FAC MAI MULT?”

„Deocamdată, câştigători, cu ghilimele, sunt cei care se întreabă şi îşi pun problema tot timpul, cum fac să muncesc mai bine, cum fac să obţin mai multe rezultate, cum fac să mă dedic mai mult? În momentul de faţă, munca începe să aducă o valenţă care era trecută în linia a 7-a acum ceva vreme. Munca în sine este o activitate care te scoate din ce înseamnă demotivarea de zi cu zi, care te scoate din ce înseamnă apăsarea asta emoţională pe care o resimţim cu toţii.”

 

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici