- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (04.02.2016, 20:44)
- Departamentul Social - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
RAR: Nu este obligatorie o altă verificare după cea de la Volkswagen în scandalul noxelor
Registrul Auto Român anunţă că, după efectuarea modificărilor, de către Volkswagen, la maşinile cu probleme, nu va mai fi nevoie de o altă verificare din partea RAR.
2403 afișări
RAR: Nu este obligatorie o altă verificare după cea de la Volkswagen în scandalul noxelor
Anunţul RAR vine după ce grupul Volkswagen a făcut publice soluţiile pentru motoarele de 1.2, 1.6 şi 2 litri care echipează maşinile mărcilor VW, Skoda, Audi şi Seat implicate în scandalul noxelor.
Totodată, Registrul Auto Român anunţă că nu există o prevedere legală sau sancţiune în cazul în care grupul Volkswagen nu va informa RAR despre maşinile care nu se vor prezenta pentru modificări, scrie în exclusivitate ProMotor.
Totuşi, proprietarii maşinilor VW ar putea să fie afectaţi la un nou test ITP. Dar asta numai în cazul în care testul ar demonstra nerespectarea cerinţelor aplicabile din punct de vedere al menţinerii în circulaţie şi nu al admiterii pentru prima dată în circulaţie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
-
Vremea se încălzeşte în Capitală. Ploi şi maxime de 24 de grade
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
Potrivit RAR, acel proprietar are dreptul să circule cu maşina ca înainte, atât timp cât obţine ITP valabil.
Grupul VW a trimis deja către RAR listele cu maşinile afectate, iar Registrul Auto Român, la rândul sau, a comunicat grupului lista cu vehiculele afectate dintre cele importate în regim individual (de regulă vehicule second-hand), astfel încât s-a ajuns la cifra cunoscută de 105.300 vehicule (din parcul naţional) afectate de softul pirat.
Volkswagen Amarok va fi primul model din cele produse de mărcile grupului Volkswagen implicate în scandalul normelor de poluare.
În decembrie 2015, Grupul Volkswagen a prezentat Autorităţii Naţionale Germane pentru Transport Motorizat (KBA) măsurile tehnice specifice pentru motoarele EA189 afectate de scandalul emisiilor. Conform celor agreate, la finele lunii ianuarie Volkswagen a început implementarea măsurilor pentru motoarele cu capacitatea de 2,0 litri. În următoarele câteva luni, măsurile vor fi implementate pentru motoarele cu capacităţi de 1,2 şi 1,6 litri.
Citește pe alephnews.ro: Cillian Murphy devine vegan: „Mi-e dor de brânză. Nu îmi lipsește carnea”
Citește pe www.zf.ro: Revoltă la Carrefour în România: Cu cât sunt plătiţi angajaţii
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Citește și: Scandalul Volkswagen: CE vrea modificarea procedurilor de omologare a vehiculelor şi crearea unui sistem de sancţionare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe