Român stabilit în Canada, a trecut prin 7 aeroporturi şi a zburat de 3 ori peste ocean să vină acasă. Care este povestea sa

• Sorin Mihailovici, un român stabilit în Canada, a plecat în Argentina pentru a filma o emisiune de călătorii, dar din cauza pandemiei, a rămas blocat în Buenos Aires timp de patru luni.
  • După ridicarea restricţiilor, Sorin a încercat să revină în România, dar întoarcerea a fost plină de peripeţii.
3250 afișări

Cine vrea o vacanţă cât mai departe de casă ar trebui să se gândească de două ori înainte în această perioadă.

Sorin, un român stabilit în Canada, a plecat la Buenos Aires să filmeze o emisiune de călătorii. După o săptămână, Argentina şi-a închis graniţele din cauza pandemiei, hotelurile şi site-urile de rezervări s-au închis, aşa că a avut noroc că proprietarul apartamentului închiriat pe Airbnb l-a lăsat să stea acolo pe perioadă nedeterminată.

După patru luni, s-a bucurat că poate reveni în România.

A prins un loc în avionul care mergea de la Buenos Aires la Miami. Şi-a cumpărat şi bilet Miami-Bucureşti. Şi de aici începe calvarul.

Zborul din Buenos Aires în Miami a fost amânat cu o zi, aşa că a pierdut zborul de legătură cu România. Şi-a cumpărat un alt bilet Miami-România cu escală la Zurich. Ajuns la Zurich, Sorin nu a mai fost lăsat să zboare spre România pentru că persoanele venite de pe teritoriul Statelor Unite nu mai aveau voie să între în UE din cauza pandemiei. Aşa că Sorin a fost trimis înapoi la New York.

A avut noroc că are şi cetăţenie canadiană aşa că a luat un zbor către Toronto, iar de acolo un nou zbor către România.

7 aeroporturi, 3 călătorii peste ocean ş cheltuiel de 3.500 dolari în 7 zile

Tot drumul a durat, astfel, o săptămână, în care Sorin a vizitat şapte aeroporturi, a trecut de trei ori oceanul şi a cheltuit 3.500 de dolari.

„În Argentina a fost că un fel de închisoare pentru că în Argentina carantina este obligatorie şi în acest moment. De pe 19 martie toată lumea a trebuit să stea în case. Am stat într-un apartament foarte foarte mic, într-o garsonieră foarte mică în care nu aveam loc să fac sport, nu aveam loc să mă mişc, eventual făceam nişte genuflexiuni şi cam atât. Am luat forma scaunului. Stând 4 luni acolo a fost doar jumătate din coşmarul meu pentru că am găsit acest relief flight şi am crezut că ajung în România în 2 zile să îmi văd familia. Norocul meu este că sunt mai aventuros de felul meu, dar dacă aş fi cineva care nu e obişnuit cu neobişnuitul aş fi rămas cu sechele. Că să te trimită înapoi însoţit să îţi controleze bagajele ca şi cum ai fi un terorist pentru că e totuşi vorba despre o pandemie, nu de altceva. Ce am învăţat e poate că ar trebui, înainte să plecăm undeva, să ne facem temele”, spune Sorin Mihailovici.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici