- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (27.10.2014, 12:50)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Femeile aleg destinaţia de vacanţă a familiei în peste 80% din cazuri
Femeile decid în majoritatea situaţiilor unde pleacă familia, sau cuplul, în concediu în străinătate şi au ultimul cuvânt în aproximativ 80% din cazuri, ele alegând destinaţia, perioada şi chiar hotelul, potrivit unui studiu al Vola.ro, cel mai mare portal de turism online din România.
300 afișări
STUDIU: Femeile aleg destinaţia de vacanţă a familiei în peste 80% din cazuri (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Conform studiului, în aproape 60% din cazuri, femeile sunt cele care, în mod direct, achiziţionează sau fac o cerere către agenţia de turism dar, pe de altă parte, se implică şi în achiziţiile făcute de soţ sau partener.
"Femeile decid unde se pleacă în vacanţă. De cele mai multe ori se întâmplă ca bărbaţii, atunci când vor să cumpere o vacanţă, să amâne achiziţia până se pot consulta cu soţiile. Femeile pun mai multe întrebari agenţilor de turism şi sunt mult mai informate în legătură cu destinaţia, obiectivele turistice etc., faţă de bărbaţi, care decid în funcţie de criterii mai tehnice, cum ar fi preţul sau numărul de stele al hotelului", a declarat într-un comunicat Ioana Bălănescu, manager travel Vola.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Studiul arată că 59% dintre cei care cumpără vacanţe online locuiesc în Bucureşti, iar pe următoarele trei locuri se situează cei din Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara.
"În ultimii ani a crescut ponderea provinciei, pentru că s-au introdus mai multe zboruri de pe aeroporturile din ţară, mai ales low-cost-uri. Astfel, şi pentru cei din afara Bucureştiului a devenit mai comod şi mai ieftin să călătorească. În trecut, aceştia erau nevoiţi, în multe cazuri, să vină în Capitală ca să poată pleca cu avionul în vacanţă în străinătate", a mai spus Bălănescu.
Valoarea medie a unei cumpărături pentru un pachet turistic (vacanţă/city break) este de 524 de euro, respectiv 262 de euro de persoană. Cel mai important segment de turişti (51%) îl reprezintă persoanele între 25 şi 34 de ani. Pe locul 2 (20%) sunt cei cu vârste între 35 şi 44 de ani, urmaţi de categoria 18-24 de ani (14%), peste 55 de ani (8%) şi 45-54 de ani (7%).
În funcţie de numărul de stele al hotelurilor la care se cazează, 69,38% dintre turişti aleg unităţile de trei stele, 26,68% merg la patru stele, 2,8% se cazează la cinci stele, 0,56% la două stele şi 0,58% dorm în apartamente.
Tinerii cu vârste de până în 34 de ani caută hoteluri de trei stele, iar hotelurile de 4-5 stele, precum şi apartamentele, sunt cerute de cupluri cu vârste de peste 35 ani sau familii cu copii (în cazul apartamentelor). Tinerii cumpără mult mai multe city-break-uri, iar cei peste 35 sunt mai degrabă interesaţi de vacanţe de şapte zile sau mai mult în destinaţii precum Turcia, Grecia sau Bulgaria.
"Numărul mediu de pasageri per pachet este de 2,2. Asta înseamnă că cele mai multe achiziţii se fac per cuplu. Dar există şi pachete single vândute sau cupluri care călătoresc cu copil/copii. Numărul de persoane per pachet creşte odată cu vârsta", a mai spus Ioana Bălănescu.
Vola.ro este cea mai mare agenţie de turism online din România şi deserveşte persoane fizice sau companii, oferind bilete de avion de linie şi low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanţe, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car. Vola.ro a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 107,4 milioane de lei.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe