Campania "Grijă pentru Copii", susţinută de Simona Halep, intră în al patrulea an de existenţă

Noua campanie "Grijă pentru Copii", desfăşurată în parteneriat cu organizaţia Salvaţi Copiii România şi susţinută de tenismena Simona Halep, a fost lansată joi, în cadrul unui eveniment desfăşurat în Bucureşti.

349 afișări
Imaginea articolului Campania "Grijă pentru Copii", susţinută de Simona Halep, intră în al patrulea an de existenţă

Campania "Grijă pentru Copii", susţinută de Simona Halep, intră în al patrulea an de existenţă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Campania "Grijă pentru Copii" 2016 se va desfăşura până la finalul lunii aprilie, sub mesajul „Hai să donăm copiilor născuţi prematur timp pentru viaţă!”. Început în 2013, proiectul susţinut de Fundaţia Salvaţi Copiii s-a materializat până acum în dotarea a 40 de maternităţi şi secţii de neonatologie cu echipament de specialitate.

„Mă bucur să fac parte în continuare din acest proiect care îmi este foarte aproape de suflet. Aceşti copii au nevoie de timp mai mult decât oricare dintre noi şi îmi doresc să-i ajut să-l câştige. Anul acesta îi îndemn pe toţi susţinătorii mei să meargă şi mai departe şi să devină, alături de mine, ambasadori ai acestei cauze. Hai să donăm copiilor născuţi prematur timp pentru viaţă!”, a declarat, joi, Simona Halep, numărul 3 în clasamentul WTA.

Campania contribuie la dotarea cu echipamente medicale de specialitate a maternităţilor din Bucureşti şi din ţară, dar şi la o informare corectă şi completă asupra problematicii naşterilor premature din România. Copiii născuţi prematur pot petrece până la 3 luni în incubatoare, pentru a ajunge la parametrii normali de viaţă, iar în această perioadă, fiecare secundă poate face diferenţa dintre viaţă şi moarte, potrivit Salvaţi Copiii România.

În România, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sănătăţii în 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului (IOMC) 'Alfred Rusescu', unul din zece copii se naşte prematur, având nevoie de atenţie specială chiar din prima oră de viaţă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici