Eurosport va difuza, în exclusivitate, în România, meciurile din Premier League, până în 2019

Grupul Eurosport a semnat un contract cu Premier League privind drepturile de transmisie în Romania, în exclusivitate, a primei ligi din campionatul englez de fotbal, până în anul 2019, potrivit unui anunţ făcut, joi, la Bucureşti, de Peter Hutton, CEO al Eurosport.

665 afișări
Imaginea articolului Eurosport va difuza, în exclusivitate, în România, meciurile din Premier League, până în 2019

Eurosport va difuza, în exclusivitate, în România, meciurile din Premier League, până în 2019

Peter Hutton, chief executive officer (CEO) al Eurosport, a spus că Eurosport a dorit ca publicul din România să poată vedea cele mai importante competiţii de fotbal din lume.

Astfel, Peter Hutton a anunţat că Eurosport a achiziţionat drepturile de difuzare, în exclusivitate pentru România, pentru următorii trei ani, ale Premier League.

"Suntem foarte mândri să anunţăm că avem drepturile exclusive pentru România pentru următorii trei ani ale Premier League. Este o înţelegere pe care am făcut-o în mod specific pentru România (...) Ştim cât de mult este interesat publicul din România de acest campionat (...) Vrem ca publicul din România să poată să vadă cele mai importante competiţii de fotbal", a spus Peter Hutton.

Acesta nu a dezvăluit valoarea financiară implicată de această achiziţie, însă a spus că a fost "foarte costisitoare". "Drepturile sportive sunt foarte scumpe", a mai spus Hutton.

Cu acest prilej, Peter Hutton este prezent pentru prima dată în România după ce compania Discovery Communications a preluat grupul Eurosport.

"Vom aduce cele mai bune competiţii sportive în România", a spus, la rândul său, Victoria Davies, Vice President, Country Manager pentru Discovery, Europa Centrală şi de Est, prezentă la conferinţa de presă.

Aceasta a mai spus că Discovery a făcut investiţii importante în Eurosport şi a rebranduit televiziunile acestui grup. "Investiţiile şi rebrandingul au avut scopul de a duce Eurosport la un alt nivel", a mai spus Victoria Davies.

La rândul său, Peter Hutton a spus că investiţiile în Eurosport vor continua. "A fost un an grozav, dar este doar începutul pentru Eurosport", a mai spus acesta.

Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonaţi, în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi satisface curiozitatea prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocity şi OWN: Oprah Winfrey Network.

Discovery controlează Eurosport, liderul pan-regional în conţinut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa.

De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, prin intermediul Discovery Education, şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 18 branduri Discovery ajung la peste 536 de milioane de abonaţi din 109 ţări şi teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici