Fotbalul nu este cel mai popular sport pe reţelele de socializare - studiu

Consiliul Internaţional de Cricket (ICC) a comandat recent un studiu realizat de Burson Cohn and Wolfe (BCW) Sports privind cele mai urmărite federaţii internaţionale pe reţelele de socializare.

296 afișări
Imaginea articolului Fotbalul nu este cel mai popular sport pe reţelele de socializare - studiu

Fotbalul nu este cel mai popular sport pe reţelele de socializare - studiu

După ce a ocupat primul loc în clasamentul Social Media Ranking 2020 şi 2021 al federaţiilor internaţionale sportive din întreaga lume, ICC a înregistrat în 2022 o creştere de 16% pe platformele sale, pentru un total de 92.211.411 de urmăritori, relatează insidethegame.

A fost urmată de FIFA, cu 51 433 519, în creştere cu 25% faţă de 2021, şi de Federaţia Internaţională de Baschet, cu o creştere de 12% până la 15 545 303.

Voleiul s-a bucurat de cea mai mare creştere în top 10, cu reţelele de socializare ale conturilor sale de la Volleyball World, braţul comercial al Federaţiei Internaţionale de Volei, înregistrând o creştere de 35%, la 12.459.334, ceea ce l-a menţinut pe locul patru.

World Athletics, World Rugby, Federaţia Mondială de Badminton şi Uniunea Internaţională de Ciclism ocupă locurile de la al cincilea la al optulea în clasament.

În afară de cricket, trei dintre primele 10 locuri sunt ocupate de sporturi neolimpice.

Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA) este o nouă intrare pe locul nouă, cu o creştere de 28%, ajungând la 3.714.819, înlocuind Federaţia Ecvestră Internaţională în top 10.

Federaţia Internaţională de Teqball a alunecat pe locul 10 după o scădere accentuată de 46%, la 3.407.496, care se explică prin închiderea unuia dintre canalele sale.

Din nou nu există nicio federaţie internaţională a Jocurilor Olimpice de iarnă în top 10.

ICC, cu sediul în Dubai, conduce confortabil la cel mai mare număr de urmăritori, cele mai multe postări pe zi şi cele mai multe interacţiuni pe zi pe Instagram, cei mai mulţi urmăritori, cele mai multe postări pe zi şi interacţiuni pe post pe Facebook şi cele mai multe postări pe zi pe Twitter.

O bază mare de fani ai crichetului pe pieţele active pe reţelele de socializare contribuie la succesul său, iar BCW Sports consideră că numărul de fani îl face "foarte atractiv" pentru potenţialii parteneri, inclusiv pentru Comitetul Olimpic Internaţional, sportul fiind unul dintre cele nouă sporturi luate în considerare pentru a fi adăugate la programul pentru Los Angeles 2028.

FIFA continuă să conducă clasamentul celor mai mulţi urmăritori pe Twitter, cu o creştere de 10%, ajungând la 26.672.100.

De asemenea, este oferită o defalcare a numărului de urmăritori ai federaţiilor internaţionale pe LinkedIn, YouTube şi TikTok.

FIFA se află pe primul loc pe LinkedIn cu 332.620 şi pe YouTube cu 18.500.000, iar World Athletics pentru TikTok cu 3.900.000.

Statisticile au fost făcute şi pentru preşedinţii şi directorii Federaţiilor Internaţionale pe Twitter şi LinkedIn.

Oficialul suedez Annika Sörenstam, preşedintele IGF (Federaţia Internaţională de Golf), l-a depăşit pe Seb Coe de la World Athletics în clasamentul Twitter, cu 122.424 de urmăritori faţă de 120.681 ai britanicului.

Mohammed Ben Sulayem din Emiratele Arabe Unite, ales preşedinte al FIA în decembrie 2021, a înregistrat o creştere semnificativă de 178%, ajungând la 67.236, ceea ce îl plasează pe locul al treilea, peste secretarul general al FIFA, senegaleza Fatma Samoura, cu 53.669.

Preşedintele FIFA, elveţianul Gianni Infantino, conduce confortabil în clasamentul LinkedIn, cu 65.392 de urmăritori, urmat de directorul executiv al World Lacorsse, americanul Jim Scherr, cu 7.272, şi de Sörenstam, cu 6.379.

BCW Sports a susţinut că numărul oficialilor de frunte ai federaţiilor internaţionale este "foarte mic în comparaţie cu conducerea din alte industrii", inclusiv din afaceri, politică şi divertisment.

Directorul general al BCW Sports, Lars Haue-Pedersen, a explicat semnificaţia constatărilor şi a insistat că există loc de îmbunătăţire pentru preşedinţi şi alţi oficiali cheie.

"Clasamentul nostru 2022 IF Ranking arată încă o dată rezultatele tangibile şi măsurabile ale investiţiilor pe care federaţiile internaţionale le-au făcut în social media prin acţiunile pe care le întreprind online pentru a-şi implica fanii", a spus el.

"Următorul pas este ca liderii sportivi să profite de oportunitatea de a vorbi cu membrii şi fanii lor prin intermediul acestor canale.

"Vedem impactul pe care social media îl are pentru liderii de afaceri, acum este momentul ca liderii din sport să facă acelaşi lucru".

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici