Mărcile şi gadgeturile pe care Cristiano Ronaldo le-a promovat

Un superstar de talia lui Cristiano Ronaldo câştigă foarte mulţi bani din salariul pe care îl primeşte de la clubul de fotbal pentru care joacă, în acest caz Real Madrid. La acesta se adaugă şi sumele uriaşe obţinute din sponsorizări şi din promovarea unor produse sau mărci.

3039 afișări
Imaginea articolului Mărcile şi gadgeturile pe care Cristiano Ronaldo le-a promovat

Mărcile din tehnologie şi gadgeturile pe care Cristiano Ronaldo le-a promovat

Ronaldo a promovat până acum zeci de mărci. Unele dintre acestea sunt globale, precum Samsung, iar altele regionale, precum Altice. Interesul uriaş al companiilor pentru CR7 nu are cum să mire pe cineva. Vedeta echipei Portugaliei are sute de milioane de fani pe reţelele de socializare online.
 
Dintre brandurile cu care fotbalistul şi-a asociat numele, destul de multe sunt din tehnologie sau şi din acest sector. Printre acestea se numără: Samsung, ZTE/Nubia, Altice/Optimum, TAG Heuer, MEO, Panzer Glass sau Konami.
 
Unii dintre voi vă veţi întreba, poate, de ce producătorul elveţian de ceasuri de lux TAG Heuer a fost inclus în această listă. Pentru cine nu ştie, compania produce şi ceasuri inteligente, printre care modelul Modular 45 Connected Full Diamonds, în valoare de 197.000 de dolari. Acesta este cel mai scump smartwatch din lume.
 
Altice este jucătorul numărul doi pe piaţa de telecomunicaţii din Franţa, iar Konami un producător de jocuri video din Japonia. Panzer Glass oferă protecţii pentru ecranele telefoanelor, iar MEO este un conglomerat portughez tot din domeniul telecomunicaţiilor.
 
Ronaldo a apărut, în 2014, în câteva reclame pentru Pao, un gadget japonez bizar pentru antrenarea muşchilor feţei.
 
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici