Sesizări la CNA după ce la mai multe televiziuni şi posturi de radio s-a spus Steaua în loc de FCSB

Consiliul Naţional al Audiovizualului a primit mai multe sesizări legate de faptul că moderatorii, comentatorii sau invitaţii mai multor televiziuni sau posturi de radio folosesc numele Steaua atunci când vine vorba de clubul condus de George Becali, FCSB, informează site-ul paginademedia.ro.

Share pe Facebook 715 afişări

Sesizări la CNA după ce la mai multe televiziuni şi posturi de radio s-a spus Steaua în loc de FCSB

Consiliul a avut pe ordinea de zi a şedinţei de marţi, 26 septembrie, monitorizarea unor emisiuni şi comentarii sportive de la Digi 24, Digi Sport 1, Telekom Sport, Pro TV, Sport Total FM, Pro-X, TVR 1 şi TVR HD, din perioada iulie – septembrie 2017, menţionează sursa amintită.

În decembrie 2016, George Becali a pierdut procesul cu Clubul Sportiv al Armatei şi nu mai are dreptul să folosească numele Steaua Bucureşti.

Citeşte şi: Clubul Sportiv Universitatea Craiova anunţă că va schimba denumirea echipei de fotbal

 

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
CNA ,
FCSB ,
STEAUA
Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
MOMENT INEVITABIL pentru România. Decizia pe care România este OBLIGATĂ să o ia pentru prima oară în ISTORIE. Schimbările RADICALE impuse de Europa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

mediafax.ro
Închide