- Home
- Politic
- Alegeri locale 2012
- Economic
- Social
- Sport
- Externe
- Cultură-Media
- Life-Inedit
- Ştiinţă-Sănătate
- Revista presei
Cafeaua verde reduce nivelul stresului oxidativ
Cercetările realizate la Centrul de Cercetare Nestlé pe adulţi au demonstrat că un consum moderat de cafea verde poate reduce nivelul stresului oxidativ într-o proporţie de până la 16 la sută. Potrivit nutriţioniştilor, cafeaua verde este o sursă importantă de antioxidanţi, informează Gândul.
Antioxidanţii sunt compuşi naturali ce au rolul de a reduce efectele toxice ale radicalilor liberi, fiind importanţi pentru menţinerea unui organism sănătos, precizează specialiştii în nutriţie. Un nou tip de cafea s-a lansat recent pe piaţa din România şi are în componenţă 35 la sută cafea verde şi 65 la sută cafea prăjită pentru un gust intens.
Principalii antioxidanţi din cafeaua verde sunt polifenolii, iar studii clinice citate de producător au demonstrat că aceşti antioxidanţi sunt absorbiţi rapid de corpul uman şi protejează organismul împotriva distrugerii celulelor.
Citeşte mai multe despre cafeaua verde pe www.gandul.info.
-
La clasele pregătitoare nu vor preda cadre didactice debutante
Social ieri, 22:05
Ministerul Educaţiei anunţă că la clasele pregătitoare, care vor funcţiona, în premieră, din anul şcolar 2012-2013, nu vor preda cadre didactice debutante, acoperirea necesarului de dascăli urmând să fie realizată prin transferuri şi detaşări. citeşte tot
-
Boc: Nu cred în nimic din ce promite Ponta cu privire la supraimpozitarea veniturilor
Politic ieri, 21:16
Preşedintele PDL, Emil Boc, a declarat, marţi, că nu crede nimic din ce anunţă premierul Victor Ponta cu privire la măsurile de supraimpozitare a veniturilor peste 4.500 de lei, precizând că Guvernul USL realizează un singur lucru, ia "cireaşa de pe tort". citeşte tot





Nu exista comentarii