Care sunt cele mai folosite PAROLE pentru securizarea conturilor

Bărbaţii folosesc parola „password” mai des decât femeile, iar doamnele şi domnişoarele utilizează mai frecvent numele persoanei iubite pentru a-şi securiza conturile, scrie Go4it.

Share pe Facebook 358 afişări

Care sunt cele mai folosite PAROLE pentru securizarea conturilor

Un studiu realizat de firma de consultanţă EPC Group arată că sunt şanse de 2,8 mai mari ca bărbaţii să folosească cuvântul „password/parolă”, pentru a-şi securiza un cont online, decât femeile. Cercetarea a fost realizată pe baza unui sondaj la care au participat 600 de persoane.

Studiul relevă şi faptul că femeile tind să folosească numele persoanei iubite pe post de parolă, iar aproape un sfert dintre utilizatorii chestionaţi aleg aceeaşi parolă pentru toate conturile pe care le au, faţă de doar 14% care au combinaţii diferite pentru fiecare în parte. Totodată, 10% dintre utilizatori au recunoscut că folosesc aceeaşi parolă de cel puţin şapte ani. 

Deşi schimbarea frecventă a parolelor nu este recomandată (deoarece s-a demonstrat că sunt alese combinaţii din ce în ce mai slabe), utilizatorii trebuie să folosească, totuşi, combinaţii diferite pentru fiecare cont în parte. Mai mult, experţii recomandă, pentru parole, folosirea de combinaţii de litere mari şi mici, numere şi simboluri.

Citeşte continuarea pe Go4it

 

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
folosire ,
conturi ,
femei ,
barbati ,
nume ,
cont ,
studiu ,
utilizatori ,
consultanta
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.