Cercetătorii, UIMIŢI de sute de ”străluciri” detectate pe suprafaţa Pământului. Explicaţia, şi mai INEDITĂ

Sute de ,,străluciri'' misterioase reflectate pe suparafaţa planetei au fost detectate în decursul unui an, de un satelit care a avut ca misiune observarea Pământului.

Share pe Facebook 461 afişări

Bizarul fenomen a fost identificat anterior în 1990, când astronomul Carl Sagan a identificat ,,strălucirile'' în imagini realizate de sonda Galileo, notează Mail Online.

Potrivit Descoperă, deşi, anterior, experţii au crezut că aceste fenomene se produc doar în zona oceanelor, originea lor fiind mult mai simplu de identificat , în prezent au fost identificate şi în zonele terestre.

În cadrul unei noi cercetări, experţii au descoperit că aceste explozii de lumină se formează datorită cristalelor de gheaţă orizontale care se află la altitudini mari în atmosferă.

Earth Polychromatic Imaging Camera, deţinută de NASA, a suprins 866 de explozii de lumină pe uscat din 2015 până în august 2016.

Citeşte continuarea pe Descoperă.ro.

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Taguri:
pamant ,
cercetatori ,
inedit ,
luminite
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

ULTIMA ORĂ