Conturile de Twitter şi Pinterest ale lui Mark Zuckerberg au fost sparte. Care era parola pe care a ales-o fondatorul Facebook

Conturile de Twitter şi Pinterest ale şefului Facebook au fost sparte de hackeri, iar parola, folosită de Zuckerberg pentru cel puţin trei servicii online, a fost anunţată de cei care susţin că se află în spatele atacului.

34399 afișări
Imaginea articolului Conturile de Twitter şi Pinterest ale lui Mark Zuckerberg au fost sparte. Care era parola pe care a ales-o fondatorul Facebook

Conturile de Twitter şi Pinterest ale lui Mark Zuckerberg au fost sparte, parola era „dadada”

Hackerii din echipa „OurMine” au scris, pe contul de Twitter al lui Zuckerberg, că au găsit parola co-fondatorului Facebook în baza de date cu milioane de conturi LinkedIn compromise, care a fost publicată pe internet, scrie Go4it.

Zuckerberg nu s-a gândit prea mult când a ales parola folosită pentru LinkedIn, Twitter şi Pinterest.

Aceasta este „dadada”, fiind o victimă foarte uşoară pentru un atac de tip brute force (sunt folosite programe software care generează combinaţii până când o găsesc pe cea corectă).

TITLURILE ZILEI

Am testat combinaţia folosită de Zuckerberg pe un site care îţi spune în cât timp poate fi aflată o parolă prin brute force şi pentru „dadada” timpul necesar este de doar 27 de secunde.

Între timp, echipa lui Zuckerberg a recâştigat controlul conturilor miliardarului. Sperăm că de această dată au optat pentru parole diferite pentru fiecare cont, de minimum opt caractere, care includ simboluri, litere mari şi mici, numere.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici