Dieta bogată în fibre combate bolile şi riscul morţii premature

Dietele bogate în fibre reduc riscul morţii cauzate de boli cardiovasculare, infecţioase sau respiratorii. Descoperirea este bazată pe un studiu al Institutului Naţional al Sănătăţii în colaborare cu Asociaţia Americană a Pensionarilor, informează Gândul.

Dieta bogată în fibre combate bolile şi riscul morţii premature (Imagine: Liviu Chirica/Mediafax Foto)

Acest studiu s-a întins pe o perioadă de 9 ani, timp în care oamenii de ştiinţă au adunat date de la aproape 400.000 de oameni cu vârstele cuprinse între 50 şi 71 de ani. Persoanele care au consumat cereale integrale, fructe şi legume prezintă un risc cu 22% mai mic să contracteze bolile comune vârstei lor.

"Rezultatele studiului sugerează că fibrele ar fi extins beneficiile aduse sănătăţii mai mult decât se ştia deja", a spus Frank Hu, care studiază nutriţia la Facultatea de Sănătate Publică a Harvard şi a scris un editorial ce a însoţit studiul. Acesta a spus că studiul trebuie continuat, în ciuda rezultatelor bune deja descoperite.

Citeşte mai multe pe www.gandul.info.



comentează şi tu Momentan sunt 0 comentarii
Taguri:
dietă ,
bătrâneţe ,
boli
COMENTARII

Nu exista comentarii

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ARTICOLE PE ACEEAŞI TEMǍ Nu existǎ articole similare
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa