Micul dejun scade riscul apariţiei bolilor de inimă

Un grup de cercetători de la Universitatea Tasmania din Australia a ajuns la concluzia că persoanele care nu iau prima masă a zilei prezintă un risc crescut de a se îmbolnăvii de boli de inimă, relatează cotidianul britanic "Daily Mail", potrivit Gândul.

Micul dejun scade riscul apariţiei bolilor de inimă (Imagine: Publimedia)

Specialiştii atrag atenţia că aceste persoane riscă se prezinte afecţiuni cardiovasculare înainte de a împlini vârsta de 30 de ani. Pentru a ajunge la această concluzie, oamenii de ştiinţă au monitorizat obiceiurile culinare ale 2.000 de persoane, pe o perioadă de 20 de ani.

Experţii au constatat că cei care fuseseră învăţaţi să mănânce trei mese pe zi în copilărie păstrau acest obicei şi în viaţa adultă.

Deşi nenumărate studii au semnalat pericolul la care se expun persoanele care sar peste micul dejun, aceasta este prima cercetare ce urmăreşte efectele pe termen lung ale acestui obicei, precizează cercetătorii.

Citeşte mai multe despre efectele pe termen lung ale micului dejun pe www.gandul.info.



comentează şi tu Momentan sunt 0 comentarii
Taguri:
mic dejun ,
sănătate ,
boli de inimă
COMENTARII

Nu exista comentarii

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ARTICOLE PE ACEEAŞI TEMǍ Nu existǎ articole similare
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa