SCHIMBARE importantă anunţată de Facebook. Vestea pe care o aşteptau toţi utilizatorii

Butoanele de reacţie de pe Facebook au avut un succes mare în ultimul an, iar compania încearcă acum să extindă suportul pentru acestea şi în alte componente ale reţelei de socializare.

2399 afișări
Imaginea articolului SCHIMBARE importantă anunţată de Facebook. Vestea pe care o aşteptau toţi utilizatorii

SCHIMBARE importantă anunţată de Facebook. Vestea pe care o aşteptau toţi utilizatorii (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

Potrivit Go4it, primul alt serviciu care va primi reacţii pare să fie Messenger, cu posibilitatea de a afişa un emoji care să exprime părerea utilizatorului despre fiecare linie de mesaj în parte. Acestea sunt diferite faţă de cele folosite pe Facebook, integrând până şi un buton „dislike”, pe care nu l-am mai văzut până acum.
 
Momentan doar o mică parte dintre utilizatorii de Messenger au primit acces la noile butoane de reacţie, însă cu siguranţă în săptămânile şi lunile viitoare, acestea vor fi disponibile pe mai multe conturi. Imaginile care prezintă această funcţionalitate includ un nou buton cu simbolul pentru pictograme emoji lângă mesajul din căsuţa de chat, cu 7 butoane de reacţie.
 
Acestea par să fie extrase direct din lista de emoji din Facebook, fiind distincte în design de reacţiile de pe Facebook.

Reacţiile posibile în acest moment par să fie „love”, „lauch”, „wow”, „cry”, „angry”, „thumbs up” şi „thumbs down”. Facebook consideră că acestea sunt de ajuns pentru a descrie cât mai multe stări de spirit, cele două din urmă putând fi considerate Like şi Dislike.

Includerea ultimului buton în lista de reacţii pare să fie cea mai curioasă, întrucât Mark Zuckerberg a declarat de mai multe ori că Facebook nu va implementa un astfel de buton. Fiind vorba însă despre reacţii la discuţii private, este posibil ca impactul emoţional asupra utilizatorilor să nu fie atât de mare precum cele din postările publice de pe reţeaua de socializare.

Conform TechCrunch, reprezentanţii  spun că aceste butoane vor oferi noi moduri de interacţiune, în special în discuţii cu mai mulţi interlocutori, fiind mult mai simplu să faci un sondaj de opinie între prieteni pe baza unui subiect cu ajutorul reacţiilor.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici