Uleiul de peşte ar putea reduce riscul de cancer la sân

Conform unui studiu recent apărut în revista Asociaţiei Americane pentru Studiul Cancerului, grăsimile sănătoase din peşte sunt în topul alimentelor care pot preveni afecţiunile grave.

Uleiul de peşte ar putea reduce riscul de cancer la sân (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)

Studiul este primul care demonstrează o legatură clară între consumul de ulei de peşte din suplimente şi scăderea riscului de cancer mamar la femei. Totuşi, medicii spun că este nevoie de înca multe alte cercetări care să confirme sută la sută că doar folosirea uleiului de peşte previne instalarea tumorilor maligne la sân.

Citeşte mai multe despre rolul uleiului de peşte în reducerea riscului de cancer la sân pe www.csid.ro



comentează şi tu Momentan sunt 0 comentarii
Taguri:
cancer mamar ,
ulei de peşte
COMENTARII

Nu exista comentarii

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa