(P) 5 motive pentru care este recomandat să-ţi rezervi vacanţa direct de pe mobil

De câţiva ani, dezvoltarea exponenţială a comerţului online de la nivel internaţional a generat schimbări masive şi în România. Astfel, tot mai multe business-uri au investit într-o prezenţă susţinută în mediul online pentru a ţine pasul cu nevoile consumatorilor, dar şi pentru a nu rămâne în urma competiţiei.

Share pe Facebook 1429 afişări

(P) 5 MOTIVE PENTRU CARE ESTE RECOMANDAT SĂ-ŢI REZERVI VACANŢA DIRECT DE PE MOBIL

În prezent, se dă o nouă bătălie. Dat fiind faptul că utilizatorii îşi petrec timpul (într-o proporţie covârşitoare) pe telefonul mobil, companiile caută să se alinieze tendinţelor printr-un alt salt tehnologic: optimizarea experienţei clientului pe device-urile portabile.
Industria turismului nu face excepţie: câteva agenţii de travel online din România au încercat să se adapteze noului trend internaţional, însă foarte puţine au reuşit să înregistreze performanţe impresionante într-un timp scurt. Cu ajutorul acestora, turiştii îşi rezervă acum vacanţe de la A la Z direct de pe mobil. Specialiştii analizează noile tendinţe şi detaliază de ce este recomandat să utilizezi tehnologia mobilă pentru rezervarea următoarei tale vacanţe, în locul laptopului sau PC-ului.

Companii de travel care s-au aliniat trendului internaţional

În ciuda situaţiei economice relativ fragile, câteva companii din industria turismului nu au făcut rabat la calitate şi au investit în continuare în tehnologii care să uşureze interacţiunea cu clientul. eSky, una dintre agenţiile de travel online de top din România, a fost printre primele care s-au aliniat trendului internaţional. Activă din 2009, aceasta şi-a optimizat site-ul pentru multi device încă din 2015. Tot atunci, a lansat pe piaţă şi aplicaţia de mobil, aceasta fiind votată drept cea mai utilă aplicaţie la Webstock acelaşi an, dar şi cea mai bună aplicaţie de travel, în cadrul Etravel Conference 2016. eSky este şi agenţie acreditată IATA, iar în 2015 a fost declarată cea mai profitabilă agenţie de turism online din România, poziţionându-se astfel ca un partener de încredere pe piaţa românească.

“Românii sunt extrem de receptivi la tehnologia mobile”

“Asistăm la schimbări extrem de interesante la nivel de business: dacă în anii trecuţi, peste jumătate dintre tranzacţiile realizate pe site-ul nostru erau încheiate de pe desktop sau laptop, începând cu al doilea semestru al acestui an, situaţia s-a schimbat semnificativ. În acest moment, 61% din rezervările de servicii turistice sunt încheiate direct de pe telefonul mobil. Trendul ascendent de pe segmentul mobile a fost constant şi se datorează mai multor factori, atât interni, cât şi externi. Factorii externi sunt legaţi, în mod evident, de creşterea exponenţială a industriei mobile la nivel mondial. Cei interni au ţinut de dorinţa noastră de a ne alinia trendului internaţional, respectiv de a livra un site optimizat, în care utilizatorul să navigheze fără probleme de pe mobil, dar şi pentru a oferi o aplicaţie cu un design atrăgător, pe care clienţii s-o poată folosi cu uşurinţă”, a declarat Carla Boangiu, Country Manager eSky România.


De ce preferă oamenii să rezerve de pe mobil?

Specialiştii afirmă că trendul ascendent pe mobile va continua, cu atât mai mult cu cât utilizatorii găsesc tot mai multe beneficii în a-şi rezerva o vacanţă direct de pe mobil:

1. Aplicaţiile de mobil sunt gratuite

Cele mai multe aplicaţii care oferă servicii turistice sunt disponibile în mod gratuit şi pot fi descărcate atât pe Android, cât şi pe iOS. Odată logat, ai acces la toate ofertele de travel ale agenţiei sau chiar şi la tarife speciale, disponibile exclusiv pentru utilizatorii care rezervă prin intermediul aplicaţiei. Astfel, eşti cu un pas mai aproape de vacanţa dorită.

2. Poţi face rezervări de oriunde

Datorită dezvoltării tehnologiei mobile, poţi să cumperi servicii turistice oricând şi oriunde – acasă, la birou, pe drum sau în maşină. Confortul şi eficienţa devin astfel beneficii care îţi uşurează semnificativ procesul de cumpărare – poţi, spre exemplu, să rezervi biletele de avion cât aştepţi să vină metroul, iar până ajungi acasă, ai ales deja şi camera de hotel pentru următoarea vacanţă! Fără timp pierdut, fără bătăi de cap.

3. Eşti permanent conectat la cele mai noi oferte

A avea o aplicaţie de travel pe mobil este ca şi cum ai avea propriul tău agent de turism în buzunar: eşti permanent conectat la cele mai noi oferte, le poţi compara în timp real pe aplicaţie şi astfel, ai siguranţa faptului că ai optat pentru cel mai avantajos tarif. De obicei, aplicaţiile trimit şi notificări în momentul în care sunt adăugate noi promoţii, reduceri sau produse. De asemenea, anumite agenţii pot afişa promoţii-fulger sau oferte limitate exclusiv pe pagina lor de Facebook – tocmai de aceea, este esenţial să ai telefonul mobil la tine şi să poţi verifica oricând toate canalele de comunicare online ale agenţiei.

4. Rezervi simplu şi rapid, în doar câţiva paşi

Aplicaţiile de mobile sunt făcute pentru a-ţi optimiza procesul rezervării – tocmai de aceea, companiile lucrează la un design cât mai simplu şi uşor de înţeles pentru utilizatori. Astfel, navigarea printre oferte, căutarea biletelor de avion sau a cazării în funcţie de perioada dorită, preluarea informaţiilor pentru plată, realizarea tranzacţiei – toate acestea sunt gândite astfel încât utilizatorul să le poată parcurge cât mai simplu şi rapid. În plus, efectuarea plăţilor este la fel de sigură ca şi pe site – nu trebuie decât să autorizezi tranzacţia (prin urmare, este şi mai rapid, întrucât nu mai trebuie să reintroduci datele la fiecare plată).

5. Ai opţiuni variate, toate într-un singur loc

Un alt avantaj al tehnologiei mobile în travel este şi faptul că poţi fi permanent conectat la servicii turistice variate. În acelaşi loc, poţi rezerva bilete de avion şi camere de hotel, poţi închiria maşini sau îţi poţi face chiar şi asigurare de călătorie, ca să poţi pleca în următoarea vacanţă fără griji. Prin urmare, procesul decizional este scurtat în mod considerabil.

Cum se va schimba turismul românesc?

Estimăm că în 2018, procentul tranzacţiilor pe mobil înregistrate de eSky va depăşi pragul de 80%, ceea ce va reprezenta o situaţie fără precedent. Luând în considerare datele, suntem siguri că vom asista la o repoziţionare a turismului românesc în zona de mobile. Această schimbare va fi benefică pentru ambele părţi - atât pentru furnizori, datorită optimizării resurselor, cât şi pentru utilizatori, datorită simplificării procesului de decizie şi cumpărare. În ceea ce ne priveşte, ne bucurăm de încrederea crescândă a utilizatorilor în aplicaţia noastră. Vom investi în continuare în tehnologia mobile, îmbunătăţind constant produsele existente şi dezvoltând funcţii noi, tocmai pentru că ne dorim să stabilim noi standarde de calitate pe piaţa de travel din România”, au încheiat specialiştii eSky.

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
vacanta ,
recomandare ,
motive ,
parlamentul european ,
online ,
romania
Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
Această tânără din România lucra ca asistentă în Marea Britanie când colegii săi au făcut o DESCOPERIRE ŞOCANTĂ. „Este un adevărat PERICOL”

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

mediafax.ro
Închide