A apărut reclama care te urmăreşte prin trafic

Sute de reclame digitale care se mişcă non-stop prin oraş, cu ajutorul flotelor de ride-sharing: acesta este cel mai nou produs de pe piata publicităţii outdoor din România, prezentat oficial ieri, agenţiilor media. YOOH este o reţea dinamică de ecrane digitale mobile care se plimbă permanent prin Capitală. 100 de maşini cu asemenea ecrane performante parcurg zilnic mii de kilometri pe străzile din Bucureşti şi ruleaza spoturi care pot fi văzute de sute de mii de oameni. Ecranele sunt conectate la o aplicaţie web care operează o platformă software modernă şi prietenoasă, ce poate administra campanii de promovare în doar câteva secunde.

432 afișări
Imaginea articolului A apărut reclama care te urmăreşte prin trafic

Cum arată reclamele digitale care se plimbă non-stop prin trafic VIDEO

Sute de reclame digitale care se mişcă non-stop prin oraş, cu ajutorul flotelor de ride-sharing: acesta este cel mai nou produs de pe piata publicităţii outdoor din România, prezentat oficial ieri, agenţiilor media. YOOH este o reţea dinamică de ecrane digitale mobile care se plimbă permanent prin Capitală. 100 de maşini cu asemenea ecrane performante parcurg zilnic mii de kilometri pe străzile din Bucureşti şi ruleaza spoturi care pot fi văzute de sute de mii de oameni. Ecranele sunt conectate la o aplicaţie web care operează o platformă software modernă şi prietenoasă, ce poate administra campanii de promovare în doar câteva secunde.

Antreprenorul Adrian Ionescu, care a construit acest produs revoluţionar, susţine că a pornit de la o constatare simplă. “Viaţa de azi este într-o continuă mişcare. Dacă pâna acum aveam 2-3 lucruri de făcut într-o zi, azi avem 7-8. Suntem într-o permanentă criză de timp. Şi suntem mereu pe drumuri. Mai precis, stăm foarte mult în trafic. Ne-am gândit să transformăm această situaţie din ceva care înseamnă timp pierdut intr-o oportunitate de business. Şi ne-am dat seama că putem construi o platformă digitală de publicitate prin care să oferim brandurilor şansa de a profita de acest timp pentru a interacţiona cu consumatorii.”

Alături de alţi parteneri, Ionescu a investit sute de mii de euro în cele mai noi ecrane digitale cu o rezoluţie performantă şi în aplicaţia software care foloseste tehnologii de ultimă generaţie, pentru a oferi clienţilor cele mai elocvente date despre performanţa spoturilor rulate. Datele sunt  optimizate permanent, iar toate difuzările de reclamă din platforma YOOH vor fi certificate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). YOOH promite clienţilor săi servicii premium precum raportarea în timp real a numărului de difuzari si a impresiilor, vizualizarea pe hartă  a fiecărei reclame şi impresii ce conţine date demografice sau targetarea audienţei preferate.

Din această primăvară, YOOH operează cu 100 de maşini în Bucureşti, folosind flote de ride-sharing Uber şi Bolt. Lunar se parcurg, în medie, 500 de mii de kilometri pe care rulează reclamă, ceea ce înseamnă un volum uriaş de circa 8 milioane de spoturi. De luna aceasta, compania s-a extins cu 20 de maşini în Constanţa. Din toamnă, alte 20 de maşini vor începe să opereze în Cluj, iar în primul semestru al anului viitor flota va fi extinsă cu încă 100 de vehicule dotate cu ecrane digitale.

Compania lucrează şi la un modul de măsurare a audientei bazat pe solutia de localizarea inteligentă real-time, dezvoltată pentru prima dată în Europa în parteneriat cu unul din cei mai mari operatori mobile, Orange. Pentru a măsura datele de audienţă, YOOH va folosi localizarea prin GPS a ecranelor şi,  în acelasi timp, locaţia utilizatorilor de mobil ce sunt în apropierea rezonabilă a ecranul LED din trafic. “Vom putea livra astfel, sperăm noi într-un interval de cîteva luni, date demografice precum distribuţia pe sex, vârstă sau tipul de telefon folosit şi venit, totul intr-o solutie care indeplineste toate standardele GDPR. Iar clienţii noştri vor avea posibilitatea de a targeta geografic campanii folosind soluţia de geofencing şi îşi vor monitoriza real-time campaniile şi a spoturile direct din ecranul principal”, afirmă Adrian Ionescu.

YOOH se defineste drept cel mai modern instrument de outdoor digital, capabil să ofere cel mai bun cost per mia de vizualizări de pe piaţa românească. Şi asta pentru că în marile orase precum Bucureşti, unde viteza medie în trafic este de circa 22 de kilometri pe oră, şansele de a vedea cel puţin odată o reclama digital în decursul unei călătorii cresc exponential, de la o lună la alta, pe măsura vânzărilor de pe piaţa auto. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici