Digi salută creativitatea #nelimitată a românilor

Digi salută creativitatea #nelimitată a românilor

Digi a lansat, la jumătatea lunii octombrie, o nouă campanie de brand, inspirată de românul obişnuit şi de inventivitatea sa inepuizabilă. Conceptul campaniei porneşte de la resursele spirituale şi practice ale românului simplu, care de voie şi mai ales de nevoie, a ajuns să se priceapă la orice. Prin intermediul unor frânturi de istorie recentă, campania surprinde crâmpeie din materializarea spiritului practic al românilor, apelând la mecanimul unei simple întoarceri în timp. Primul spot al campaniei se îndreaptă spre una dintre soluţiile inedite găsite de tinerii pasionaţi de dance şi break-dance din anii ’80 pentru a arăta cât mai cool – şireturile “glow in the dark”, adică vopsirea cu rivanol a şireturilor de la încălţămintea sport, astfel încât să devină fluorescente.


Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=12695

 

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici