DOCPROCESS LANSEAZĂ NOUA POZIŢIONARE DE BRAND CA PARTE A PLANULUI DE EXPANSIUNE LA NIVEL GLOBAL

DOCPROCESS LANSEAZĂ NOUA POZIŢIONARE DE BRAND CA PARTE A PLANULUI DE EXPANSIUNE LA NIVEL GLOBAL

DocProcess, o companie românească de tehnologie cu o reprezentare puternică la nivel internaţional, lansează o nouă poziţionare de brand şi o nouă identitate vizuală ca parte a efortului de extindere a serviciilor la nivel global. Cu o prezenţă comercială în România, Franţa, Belgia şi Luxemburg, DocProcess se pregăteşte pentru noua etapă de expansiune, în care îşi propune să traverseze Europa şi să atragă noi clienţi din Statele Unite ale Americii şi regiunea Asia-Pacific.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de DocProcess

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=14476

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici