Grupul Digi şi angajamentele de CSR (2018 – 2020)

Grupul Digi şi angajamentele de CSR (2018 – 2020)

Profil de companie responsabilă social, în anul pandemiei. Sănătatea, educaţia şi mediul sunt cele trei teme majore pe care o companie ar trebui să le vizeze dacă doreşte să facă dovada unei strategii de dezvoltare sustenabilă, axată pe responsabilitatea faţă de societate, în România. Aceasta este principala concluzie a studiului ”Ce înseamnă pentru tine RESPONSABILITATEA?”, la care au răspuns online 1.250 de respondenţi, în perioada 26 octombrie – 5 noiembrie 2020, la iniţiativa grupului Digi. Românii dobândesc informaţii şi îşi formează atitudinile responsabile faţă de societate în familie (48%), la şcoală (15%), în comunitate (14%) sau în toate aceste situaţii de interacţiune socială (16%), mai arată acest sondaj. Pentru 32% dintre respondenţi, companiile responsabile se implică în educaţia de masă, pentru 26%, în sănătate, pentru 17% în protecţia mediului, pentru 9% în comunitate.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Grupul Digi

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=14686

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici