Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări şi mixuri muzicale

Când vine vorba de promovarea unui nou produs, social media este instrumentul ideal pentru captarea atenţiei, iar Mirinda România şi L2 şi-au unit forţele în campania #MixUpYourSummer, pentru a promova noile arome Mirinda Mix-It - Pepene galben & Struguri şi Afine & Portocale. Digital first este motto-ul brandului, iar campania a fost gândită în jurul comunităţilor din social media. Astfel, urmăritorii influencerilor Cesima, Sînziana Sooper, Emil Rengle, Valerie Lungu, Ceanu Zheng şi ai artistului Mario Fresh au generat împreună milioane de vizualizări prin provocări pe TikTok, gif-uri şi filtre personalizate pe Instagram, dar şi prin mixuri muzicale pe Spotify.
 

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=14549

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici