Apple Watch, disponibil la precomandă pe site-ul unui furnizor din România. Care sunt preţurile

Ceasul inteligent produs de Apple este disponibil la precomandă începând de vineri şi în România, pe site-ul unui furnizor de produse electronice, cele cincizeci de variante ale gadgetului Apple Watch având preţuri între 1.849 de lei şi 80.000 de lei.

8133 afișări
Imaginea articolului Apple Watch, disponibil la precomandă pe site-ul unui furnizor din România. Care sunt preţurile

Apple Watch, disponibil la precomandă pe site-ul unui furnizor din România. Care sunt preţurile (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Site-ul Quickmobile.ro afişează cincizeci de variante ale Apple Watch, disponibile ca precomandă pentru clienţii din România, cel mai ieftin model fiind Apple Watch Sport, cu diagonala de 33mm, carcasă din aluminiu argintiu şi curea sport în cinci variante de culoare, la un preţ de 1.849,90 lei. Cel mai scump model este Watch Edition, cu diagonala de 38 mm şi carcasa din aur roz sau galben de 18 carate, la un preţ de 79.999 de lei.

Quickmobile.ro este primul site din România care oferă posibilitatea depunerii de precomenzi şi are în ofertă toate variantele celor trei colecţii ale gadgetului Apple, cunoscute sub denumirile Watch Sport, Watch şi Watch Edition.

Apple a anunţat că primele livrări vor fi efectuate începând cu 24 aprilie, gadgetul fiind disponibil mai întâi pe pieţele din SUA, Marea Britanie, Australia, Japonia, Germania, Franţa şi Hong Kong.

"Ne aşteptăm ca stocurile să fie epuizate rapid după lansare, datorită cererii mari din partea clienţilor", a declarat joi Angela Ahrendts, directoarea comercială a Apple, potrivit CNN.

Cumpărătorii de la Galeriile Lafayette din Paris, Isetan  din Tokyo, Selfridges din Londra, şi de la magazinele autorizate ale Apple din Japonia şi China vor avea, de asemenea, posibilitatea de a vedea ceasurile inteligente în vitrine şi le vor putea încerca.

Pe de altă parte, deja obişnuitele cozi de sute de metri, timp de zile întregi, în faţa magazinelor Apple ar putea deveni istorie. Potrivit unei note de informare interne a Apple, conducerea companiei cu sediul în Cupertino, California, îşi sfătuieşte angajaţii să le recomande fanilor produselor sale să renunţe la a mai aştepta, uneori zile şi nopţi, în faţa unui magazin până la punerea în vânzare a gadgetului mult dorit.

Fiecare lansare a unui iPhone sau iPad, începând din 2007, a fost acompaniată de cozi lungi de fani care se întindeau uneori pe sute de metri, pentru zile şi nopţi la rând, potrivit theguardian.com.

Dar acum s-ar părea că Apple ia măsuri pentru a împiedica formarea cozilor şi îşi trimite fanii către magazinul online.

"Zilele de aşteptat la coadă cu degetele încrucişate, sperând să prindă un produs, s-au terminat pentru clienţii noştri. Avem de-a face cu o schimbare uriaşă de abordare şi avem nevoie de ajutorul vostru pentru a o pune în practică. Spuneţi-le clienţilor că produsele sunt disponibile online şi arătaţi-le cât de simplu este să facă o comandă. Le veţi face ziua frumoasă", scrie într-o notă de informare internă trimisă de directoarea de vânzări a Apple, Angela Ahrendts, potrivit unui document obţinut de Business Insider.

Dincolo de încurajarea efectuării de comenzi online, care vor începe pe 10 aprilie pentru noul gadget Apple Watch, ale cărui livrări vor începe pe 24 aprilie, primul ceas inteligent al companiei nu va fi disponibil clienţilor direct din magazinele Apple din Marea Britanie, potrivit unor relatări de presă.

Clienţii vor putea testa dispozitivele, dar vor fi direcţionaţi către anumite secţiuni din magazin sau spre magazinul online pentru a depune o comandă. În Statele Unite ale Americii, clienţii care doresc să cumpere un Apple Watch din magazinul companiei o vor putea face, dar vor fi descurajaţi să procedeze astfel dacă au făcut comanda online.

Cozile lungi în zilele de lansare comercială a unui produs fac ca stocul să fie rapid epuizat, iar această situaţie are efecte contradictorii asupra imaginii Apple. Pe de o parte subliniază popularitatea mărcii şi a gadgeturilor şi devotamentul fanilor, dar aceiaşi fani sunt adesea luaţi în derâdere de presă şi de public pentru că sunt obsedaţi de marcă şi produse.

Oprirea achiziţiei dispozitivelor direct din magazine va ajuta şi la prevenirea revânzărilor pe piaţa gri, existând situaţii în care unii clienţi cumpără gadgeturile puse în vânzare în Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii şi apoi le revând în ţări unde Apple nu a lansat încă oficial dispozitivele.

China era una dintre cele mai mari pieţe gri din acest punct de vedere pentru dispozitive iPhone, până când Apple a lansat oficial în China telefonul său inteligent compatibil cu reţelele de comunicaţii mobile TD-LTE din această ţară, care folosesc o tehnologie diferită de cea din majoritatea ţărilor lumii.

Apple Watch este primul produs nou al companiei din ultimii cinci ani şi primul de la moartea lui Steve Jobs.

Potrivit CNN, compania cu sediul în Cupertino se bazează pe un singur produs, iPhone, pentru obţinerea celei mai mari părţi a veniturilor sale. Cel mai recent dispozitiv al companiei, iPad, s-a confruntat cu o scădere a vânzărilor din cauza succesului telefoanelor inteligente cu ecrane mai mari, numite uneori phablet (un mix între phone şi tablet, n.r.).

Pe 9 martie Apple a prezentat Apple Watch, un dispozitiv destinat sa facă informaţiile disponibile la încheietura mâinii şi care deschide larg calea dezvoltării pieţei tehnologiei produselor purtabile.

Ceasul are o interfaţă care poate fi personalizată şi o baterie cu o durată de funcţionare de 18 ore, în condiţii normale de utilizare, a declarat directorul general al Apple, Tim Cook, la evenimentul de prezentare organizat la San Francisco.

"Apple Watch este cel mai avansat ceas creat vreodată, un mijloc revoluţionar de conectare cu ceilalţi. Este incredibil de precis, are o faţă tradiţionala şi una digitală, plină de detalii. Sau o faţă simplă, elegantă, fără nicio cifră. Una care exprimă timpul într-un fel nemaiîntâlnit sau una pur şi simplu amuzantă", a spus Cook, arătându-l pe Mickey Mouse.

Ca dispozitiv de monitorizare a sănătăţii şi a performanţelor de fitness, ceasul deschide noi posibilităţi în industria sănătăţii şi creşte totodată numărul de aparate care funcţioneaza cu Apple Pay, noul sistem de plăţi mobile al companiei.

Pentru a putea funcţiona pe deplin, Apple Watch, care este prevăzut cu un ecran tactil color, trebuie sa fie conectat la un iPhone. Ceasul afişează mesaje text şi e-mailuri şi oferă funcţii numite "digital touch", care permit comunicarea între ceasuri de acest fel. De asemenea, Apple Watch poate monitoriza informaţii legate de sănătate şi fitness şi să trimită mesaje de reamintire.

Apple Watch, prezentat pentru prima oară în septembrie anul trecut, este primul dispozitiv nou lansat de companie de când Cook a devenit director general al Apple, în 2011. Noul produs, alături de iPhone-urile cu ecrane mai mari, au contribuit la optimismul investitorilor legat de dezvoltarea Apple.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici