Campanie de încurajare a lecturii: Cititorii surprinşi citind la metrou primesc o carte

O campanie de încurajare a lecturii este anunţată pentru miercuri dimineaţă, între orele 9.00 şi 11.00, pe magistrala 2 a metroului bucureştean (Pipera - Berceni - Pipera), arată un comunicat remis MEDIAFAX.

347 afișări
Imaginea articolului Campanie de încurajare a lecturii: Cititorii surprinşi citind la metrou primesc o carte

Campanie de încurajare a lecturii: Cititorii surprinşi citind la metrou primesc o carte

Pe 27 martie, călătorii surprinşi citind la metrou primesc o carte de la editura Litera.

"Ştiaţi că 69% dintre români nu au citit nici măcar o carte în ultimul an, iar rata analfabetismului funcţional a ajuns la 40%? În capitala ţării, 46% dintre respondenţii studiului referitor la activităţile de lectură au afirmat că nu au citit niciodată în ultimul an sau că au citit mai rar şi doar 9% au afirmat că citesc aproape în fiecare zi. Un context trist, dar necesar pentru dezvoltarea şi susţinerea constantă a comportamentelor de lectură", descriu contextul proiectului lor cei de la Litera.

TITLURILE ZILEI

Editura Litera anunţă astfel o nouă ediţie a campaniei de încurajare a cititului în metroul bucureştean "Cartea la metrou: Atenţie se închid uşile, se deschid cărţile!". În cele două ore de campanie, călătorii mici şi mari, surprinşi citind la metrou, primesc o carte de la voluntarii dedicaţi campaniei.

"Ne propunem să întâlnim cât mai mulţi cititori, oferind cele mai frumoase poveşti din cel mai cunoscut imprint Litera - Carte Pentru Toţi şi din colecţia Scriitori români ilustraţi. Fie că este vorba de un roman premiat sau de un volum de istorie, o culegere de eseuri sau un thriller, un clasic al literaturii universale, o carte de dezvoltare personală sau lecturi din opera reprezentativă a scriitorilor români, cărţile oferite vor acoperi toate gusturile în materie de lectură şi vor marca titlurile esenţiale din fiecare bibliotecă. Desfăşurată în plin trafic, dimineaţa la metrou, campania este o invitaţie la lectură pentru toţi călătorii care zi de zi petrec timp preţios pe drum. Scopul este investirea timpului într-o lectură bună, oriunde, oricând, oricât", spun organizatorii demersului.

Anul trecut, cei de la Litera anunţau că prima ediţie "Cartea la metrou" "s-a bucurat de un real succes în rândul călătorilor bucureşteni, o iniţiativă care a suprins plăcut mii de cititori şi a îndemnat la lectură pe mulţi alţii. Invităm cititorii să împărtăşească impresiile despre cartea primită folosind hashtagul #cartealametrou pe Facebook şi pe Instagram", se arată în comunicat.

Campania este realizată în parteneriat cu Primăria Municipiului Bucureşti, prin Administraţia Monumentelor şi Patrimoniului Turistic Bucureşti şi Metrorex.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici