- Home
- Cultură-Media
- (09.08.2018, 16:11)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Disney se pregăteşte să ia cu asalt piaţa dominată de Netflix şi să-şi lanseze propria aplicaţie şi propriul serviciu de streaming
Walt Disney Co. se lansează în mediul digital şi ţinteşte piaţa dominată de Netflix, cu servicii de streaming şi aplicaţii, potrivit The Street.
139 afișări
Mutarea către această piaţă va deveni mai evidentă în 2019, când Disney va încheia tranzacţiile în derulare şi va folosi avantajul brandurilor deja existente precum Pixar, Marvel, Disney, Lucasfilm, ESPN şi alte active pe care le preia prin achiziţia 21st Century Fox.
„Cu privire la Netflix şi la strategia noastră pe aplicaţii...vom lansa aplicaţia Disney în piaţă în următorul an, cândva la sfârşitul anului 2019”, spune Bob Iger, CEO-ul companiei.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 20:26
• România intră în Air Schengen de la 31 martie. Ce schimbări apar şi ce trebuie să ştiţi
-
ieri, 21:57
• Polonia va trimite trupe la Jocurile Olimpice de la Paris, pe fondul unor probleme de securitate
-
ieri, 22:43
• Obama şi Bill Clinton se vor alătura lui Biden pentru a strânge 25 de milioane de dolari
-
ieri, 22:00
-
ieri, 19:51
• Atacul de la Moscova: Rusia susţine că deţine dovezi despre implicarea Ucrainei în masacru
-
ieri, 18:31
• FIFA şi UEFA caută răspunsuri pe fondul unei anchete de corupţie în Federaţia Spaniolă de Fotbal
-
ieri, 17:50
• Avertismentul lui Zelenski: Războiul Rusiei poate ajunge în Europa, dar şi în SUA
-
ieri, 17:45
-
ieri, 17:55
-
ieri, 17:04
-
ieri, 16:52
-
ieri, 16:09
• Casa Albă reprogramează întâlnirea anulată de Netanyahu de la Washington
-
ieri, 15:39
-
ieri, 15:48
-
ieri, 14:18
Noua aplicaţie pe care o va produce Disney până la sfârşitul anului viitor va fi o iniţiativă concentrată pe calitatea conţinutului, mai degrabă decât un joc al volumului de conţinut, clarifică Iger.
„Pentru acest conţinut simţim că nu trebuie nici măcar să ne apropiem de volumele Netflix, datorită valorii brandurilor noastre şi valoarea programelor specifice pe care le vom include”, adaugă el.
„Asta nu sugerează în niciun fel că Netflix nu este în jocul calităţii. Există multă calitate acolo, dar de asemenea mizează mult şi pe volum”.
Iger spune că preţul subscripţiei va reflecta conţinutul limitat în comparaţie cu Netflix.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Noi informații despre Kate Middleton. Ce spun oficialii Casei Regale despre tipul de cancer al Prințesei de Wales
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe