Mediafax.ro lansează un nou joc în secţiunea Alegeri Locale 2008

Mediafax, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, lansează un nou joc în secţiunea Alegeri Locale 2008 de pe www.mediafax.ro - singurul site al unei agenţii de presă româneşti adresat consumatorilor finali.

21 afișări
Imaginea articolului Mediafax.ro lansează un nou joc în secţiunea Alegeri Locale 2008

Mediafax.ro lansează un nou joc în secţiunea Alegeri Locale 2008

După "Fii şofer în Bucureşti!", inspirat din problema traficului din Capitală, vizitatorii site-ului www.mediafax.ro pot încerca un joc ce le testează memoria. "Joacă-te cu politicienii!" le cere utilizatorilor să ţină minte unde sunt amplasate imaginile celor 20 de candidaţi la postul de primar al Bucureştiului într-un puzzle ce conţine 40 de fotografii ale acestora, postate pe verso. Doar două imagini pot fi afişate simultan cu faţa. Jucătorii trebuie să elimine treptat imaginile făcându-le perechi. Pentru a trece de la un nivel la altul, ei sunt nevoiţi să se încadreze într-un anumit interval de timp. La ultimul nivel, al şaselea, jucătorii au cel mai puţin timp la dispoziţie.

Performanţele lor sunt punctate pentru a se stabili topul celor mai buni jucători. Astfel, la fiecare pereche identificată, ei câştigă 10 puncte. După ce au terminat fiecare nivel în timpul alocat, îşi multiplică punctajul cu numărul nivelului încheiat. În plus, secundele rămase se adaugă punctajului total.

Al doilea joc disponibil pe www.mediafax.ro a fost creat special pentru secţiunea online dedicată alegerilor locale, de către Mediafax şi Divizia Games a MediaPro Interactiv.

Secţiunea Alegeri Locale 2008, lansată la mijlocul lunii aprilie, conţine informaţii în timp real despre alegeri, jocuri şi sondaje pe temele principale ale campaniei, precum şi o hartă interactivă a României, care îi ajută pe vizitatorii site-ului www.mediafax.ro să îşi aleagă oraşele pentru care vor să afle numele candidaţilor la postul de primar şi CV-urile lor.

Utilizatorii au, astfel, posibilitatea de a se informa despre alegerile locale de la 1 iunie prin intermediul ştirilor Mediafax, dar şi de a-şi exprima opinia pe diferite subiecte propuse de redacţia www.mediafax.ro şi de a se distra cu jocuri legate de candidaţii şi temele campaniei electorale.

Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro. Site-ul furnizează în timp real conţinut multimedia - ştiri text, fotografii, înregistrări audio şi video – şi cuprinde funcţionalităţi specifice web 2.0. Astfel, site-ul are feed RSS, dă posibilitatea utilizatorilor să îşi posteze propriul conţinut şi prezintă ştirile zilei ierarhizate din trei perspective: a jurnaliştilor Mediafax, a comunităţii utilizatorilor www.mediafax.ro şi a fiecărui utilizator în parte. Totodată, vizitatorii au posibilitatea de a dezbate împreună cu jurnaliştii Mediafax evenimente şi probleme de actualitate, pe blogul "Dincolo de ştiri", ce poate fi accesat la adresa www.mediafax.ro/blog. În 2007, www.mediafax.ro a câştigat premiul Internetics pentru cel mai bun site de ştiri.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici