"Pariu cu viaţa" şi trupa Lala Band au creat un fenomen naţional şi au cucerit milioane de tineri

"Pariu cu viaţa" şi trupa vedetă a serialului, Lala Band, au creat un fenomen naţional şi au cucerit milioane de tineri din întreaga ţară.

1172 afişări
Imaginea articolului "Pariu cu viaţa" şi trupa Lala Band au creat un fenomen naţional şi au cucerit milioane de tineri

"Pariu cu viaţa" şi trupa Lala Band au creat un fenomen naţional şi au cucerit milioane de tineri

Penultimul episod din acest sezon al serialului "Pariu cu viaţa" a reuşit să-i ţină în faţa micului ecran, timp de două ore, pe români, indiferent de vârstă, categoria socială sau mediul din care provin, informează Pro TV.

Între 20.29 şi 22.24, Pro TV a fost lider absolut de audienţă în rândul publicului comercial, cu 6,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,4%, urmat de Antena 1, cu o cotă de piaţă de 14,5%, şi Acasă, cu o cotă de piaţă de 9,2%.

"Pariu cu viaţa" a devenit un fenomen în rândul copiilor şi adolescenţilor din România, cuceriţi pe deplin de frumoasa poveste de dragoste dintre Ioana (Alina Eremia) şi Andrei (Dorian Popa).

Generaţia tinerilor din România se identifică şi se regăseşte în problemele adolescenţilor care fac parte din trupa LaLa Band, iar poveştile din "Pariu cu viaţa" i-au transformat în fani ai serialului. Astfel, în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 4 şi 17 ani, "Pariu cu viaţa" a înregistrat, în medie, 11,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 34%.

Tinerii cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani aşteaptă, în fiecare seară de luni, cu emoţie, un nou episod din serialul lor preferat. Luni seară, penultimul episod din "Pariu cu viaţa" a atins 15,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 49,3% în rândul publicului cu vârste cuprinse între 13 şi 17. În minutul de aur, la 22.22, în rândul acestui public, Pro TV înregistra 20,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 64,7%, asta însemnând că, în acel moment, peste 107.000 de tineri între 13 şi 17 ani urmăreau serialul "Pariu cu viaţa".

Şi întregul public din mediul urban a fost cucerit de povestea trupei LaLa Band şi a aşteptat, cu sufletul la gură, deznodământul disputei dintre fetele şi băieţii din trupă. Astfel, "Pariu cu viaţa" a clasat Pro TV din nou pe primul loc în clasamentul audienţelor cu 6,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,2%.

Şi la nivelul întregii populaţii, peste un milion şi jumătate de români se uitau la Pro TV, în minutul de aur, la 21.11, la "Pariu cu viaţa". În acelaşi minut, Pro TV înregistra cea mai bună audienţă şi în rândul publicului urban din întreaga ţară şi se clasa pe primul loc, cu 7,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,2%.

"Pariu cu viaţa", serialul favorit al românilor, se apropie de finalul primului sezon. În ultimul episod, fanii LaLa Band vor afla dacă trupa se reuneşte sau nu, Gică Popa (Radu Gabriel) va visa în continuare la o frumoasă poveste de dragoste cu Mara Anghel (Carmen Tănase), iar Andrei (Dorian Popa) trece printr-un moment foarte greu.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici