- Home
- Cultură-Media
- LOS ANGELES, (25.10.2015, 18:00)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Tehnologia de consum şi industria media vor avea profituri cu peste 500 de miliarde de dolari mai mari în următorii cinci ani. Care sunt cele 9 perspective de dezvoltare
Tehnologia de consum şi industria media vor avea profituri cu peste 500 de miliarde de dolari mai mari în următorii cinci ani, în contextul în care jucătorii de pe piaţa online vor asigura nevoile consumatorilor, vor propune aplicaţii şi vor veni cu oferte noi.
Urmărește
527 afișări
Tehnologia de consum şi industria media vor avea profituri cu peste 500 de miliarde de dolari mai mari în următorii cinci ani. Care sunt cele 9 perspective de dezvoltare (Imagine: Shutterstock)
În acest context, Activate.com propune nouă perspective, care vor duce la dezvoltarea industriei tehnologiei şi media în anul 2016.
Un american petrece mai mult timp folosind mijloace tehnologice şi media decât muncind şi dormind
Deoarece atenţia este cât se poate de împărţită, un american are peste 31 de ore de activitate într-o zi. Dintre acestea, şapte ore şi şase minute le petrece dormind, cinci ore şi 18 minute le petrece urmărind video-uri, trei ore şi 39 de minute le alocă pentru a asculta fişiere audio, o oră şi 27 de minute este timpul petrecut pe reţelele de socializare, 22 de minute se joacă online, 19 minute citeşte, 6 ore şi 4 minute munceşte sau învaţă, de o oră şi nouă minute are nevoie pentru a mânca şi bea, două ore şi 39 de minute le petrece realizând activităţi diverse, o oră şi 17 minute sunt pentru îngrijirea personală şi a casei, două ore şi opt minute găteşte, face cumpărături şi curăţenie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ești de acord ca Iohannis să rămână în funcție, deși mandatul lui expiră pe 21 decembrie? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
AUR depune plângere la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie împotriva deciziei CCR
-
SUA, după decizia CCR: Românii trebuie să aibă încredere că alegerile lor sunt lipsite de influenţe străine malefice
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Decizia Curţii Constituţionale i-a adus pe Lasconi şi Georgescu la unison: o lovitură împotriva democraţiei!
Timpul total pe care un american îl petrece folosind tehnologia este enorm şi toată această atenţie este împărţită între câteva aplicaţii, site-uri şi canale TV. Drept urmare, o afacere de un miliard de dolari poate fi construită folosind mai puţin de un minut din atenţia zilnică a unui consumator.
Totodată, timpul petrecut cu activităţi digitale majore, precum video-uri, fişiere audio, social media şi jocuri, va continua să crească. Acest comportament domină atenţia oamenilor din întreaga lume. Astfel, în SUA, timpul petrecut este de 11 ore şi 32 de minute, în Marea Britanie - 8 ore şi 44 de minute, în China - 5 ore şi 25 de minute, în Japonia - 4 ore şi 40 de minute, iar în Brazilia - 10 ore şi 34 de minute.
Ideea de a face mai multe lucruri în acelaşi timp va continua să ia amploare, odată ce apar noi produse şi experienţe care amplifică numărul de momente "multitasking".
Comunicarea instantanee va domina reţelele de socializare ca activitate principală media
Comunicarea instantaneee a reprezentat comportamentul online care s-a dezvoltat cel mai rapid în ultimii cinci ani, depăşind activitatea reţelelor de socializare, şi, până în 2018, această activitate va avea peste 1,1 miliarde de utilizatori. Dacă WhatsApp şi Facebook Messenger domină piaţa globală, sunt alte aplicaţii care sunt foarte folosite la nivel local, cum ar fi WeChat, în China.
Această dezvoltare a comunicării prin mesaje online a cunoscut o dezvoltare rapidă datorită preţului. Dacă a trimite un mesaj pe telefon (SMS) costă, aplicaţiile online sunt, cele mai multe dintre ele, gratuite.
Viitori beneficiari ai streaming-ului audio sunt deja prezenţi
În prezent, timpul petrecut ascultând fişiere audio este de peste patru ore şi continuă să crească. Utilizatorii vor petrece din ce în ce mai mult timp pe audio digital, având oportunitatea "multitasking-ului". În prezent, tinerii ascultă din ce în ce mai mult prin streaming, dar frecvenţele de radio rămân dominante. Totuşi, până în 2020, câştigurile din muzica digitală vor fi de 10 miliarde de dolari la nivel global, iar streaming-ul va fi peste jumătate din acesta, dezvoltându-se în detrimentul descărcărilor.
Momentul ca utilizatorii să renunţe la serviciile de cablu este încă departe
Un număr din ce în ce mai mare de jucători media se luptă pentru a capta atenţia consumatorilor, în ceea ce priveşte produsele video, în condiţiile în care televiziunea tradiţională încă este folosită de 72% dintre utilizatori. Cu aproape şase ore zilnice de utilizare, produsul video reprezintă cea mai populară activitate media.
În SUA, câştigurile din produsele video sunt enorme - 185 de miliarde de dolari. Este adevărat că viitorul TV îl reprezintă aplicaţiile, dar acest lucru nu înseamnă că toată lumea va renunţa la cablu. În prezent, oamenii petrec cel mai mult timp vizionând programe TV.
Există posibilitatea ca un "ucigaş de cablu" să apară, dar nu arată aşa cum se aşteaptă toată lumea
Definiţia unui "ucigaş de cablu" ar putea fi compusă din conţinut echivalent sau mai bun, pachete la preţuri mai mici şi o experienţă mai bună a utilizatorilor. "Ucigaşul de cablu" nu va fi un competitor mai ieftin, ci unul "deştept".
Vizionarea online a sporturilor şi pariurile vor schimba traseul în jocuri
Jocurile video reprezintă unul dintre comportamentele online ale utilizatorilor cele mai răspândite şi conectează persoane din întreaga lume. Cea mai utilizată platformă este cea de pe computer, iar telefonul mobil ocupă locul al doilea.
- Devine din ce în ce mai greu ca o persoană să se îmbogăţească dintr-o afacere cu aplicaţii
Visul dezvoltatorului independent de a realiza o afacere în magazinul de aplicaţii a luat sfârşit. Numărul dezvoltatorilor pe o platformă nu contează, dacă primii 20 de competitori dispun de majoritatea banilor. Un exemplu în acest sens este că 10 jocuri de top încasează 25% din câştigul din aplicaţiile globale, care este de 23 de miliarde de dolari. În ciuda numărului mare de aplicaţii disponibile, utilizatorii descarcă şi folosesc aceleaşi aplicaţii.
Sunt câteva companii care beneficiază de toţi banii în domeniul tehnologie şi media
Furnizorii de TV cu plată beneficiază de cel mai mare câştig pentru fiecare utilizator în SUA.
Soluţie pentru viitor
Toţi jucătorii online majori încearcă să rezolve cât mai multe probleme ale utilizatorilor şi încearcă să dezvolte aria de interes, pentru a face faţă noilor tehnologii şi a le elimina sau a le domina pe cele vechi.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete din Ungaria au spionat funcționari anti-fraudă ai UE. Ce a declarat guvernul Orban
Citește pe www.zf.ro: De ce? Restaurantele „istorice“ KFC şi McDonald’s din zona Cişmigiu din Capitală au fost închise
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Care sunt motivele pentru care CCR a anulat alegerile prezidențiale? Toni Neacșu: „Viitorul guvern ar trebui să stabilească datele alegerilor”
Cine este cel mai deştept om din lume. El nu ridică niciodată tonul, nu îşi pierde calmul şi nu este niciodată stresat
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta de la Insula Iubirii arată fabulos, iar milionarul cu 23 de ani mai în vârstă ca ea o răsfață!
PROSPORT.RO
Pe ce dată vin ninsorile în București, Timișoara, Iași și Cluj-Napoca, potrivit meteorologilor AccuWeather
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe